AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Her er grunnen til at så mange damer er single: "jeg vil være avvisende og truende mot alle menn, bare en ekte mann med baller tør komme frem til meg og be meg med ut, en slik mann vil jeg ha". Anonymkode: 5a357...8c7 8
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 Eh nei. Grunnen til at kvinner er nødt til å te seg avvisende og kald er fordi sjansen for overgrep er såpass stor at om vi er imøtekommende og slipper alle nær oss så er man mere utsatt. Vi må ta forhåndsregler, og det handler ikke om at vi tror alle menn er overgripere, men at risikoen for å bli utsatt for noe sånt er større om man oppsøker menn selv, og dermed blir sett på som mer villig. Anonymkode: bb328...8ab 15
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #3 Skrevet 28. februar 2018 Jeg synes det var noe å tenke på i alle fall. Anonymkode: db886...cd8 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #4 Skrevet 28. februar 2018 Det var tankevekkende, og jeg synes jo det stemmer egentlig. Kan forstå menn litt, at det kan være skummelt å ta kontakt. Men filmen sluttet jo akkurat før man skulle få råd om hvordan man skulle være for at mannen skulle tørre å ta kontakt. Så litt utspekulert reklame. Anonymkode: ccbd1...1fa 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #5 Skrevet 28. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Eh nei. Grunnen til at kvinner er nødt til å te seg avvisende og kald er fordi sjansen for overgrep er såpass stor at om vi er imøtekommende og slipper alle nær oss så er man mere utsatt. Vi må ta forhåndsregler, og det handler ikke om at vi tror alle menn er overgripere, men at risikoen for å bli utsatt for noe sånt er større om man oppsøker menn selv, og dermed blir sett på som mer villig. Anonymkode: bb328...8ab Og dersom man smiler og er veldig imøtekommende så tror enkelte at man enten er single eller interessert... Scenario1: *jente smiler og er imøtekommende, gutt responderer, samtalen fortsetter i ca. 15 min før jenta dessverre kommer for å nevne kjæresten hun har* Gutt: Luremus!!! Scenario2: *gutt går bort til jente og sier noe pent, men jenta sier at hun har kjæreste* Gutt: Wow hvor kom det fra?? Skjer med at jenter introduserer seg selv på denne måten? Satt litt på spissen da Anonymkode: e0c29...9c2 15
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #6 Skrevet 28. februar 2018 33 minutter siden, AnonymBruker said: Det var tankevekkende, og jeg synes jo det stemmer egentlig. Kan forstå menn litt, at det kan være skummelt å ta kontakt. Men filmen sluttet jo akkurat før man skulle få råd om hvordan man skulle være for at mannen skulle tørre å ta kontakt. Så litt utspekulert reklame. Anonymkode: ccbd1...1fa Søk opp Matthew Hussey på YouTube om du er nysgjerrig. Han har faktisk en del gode poenger. Anonymkode: 6b4dd...33d 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #7 Skrevet 28. februar 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk opp Matthew Hussey på YouTube om du er nysgjerrig. Han har faktisk en del gode poenger. Anonymkode: 6b4dd...33d Ja, jeg fant svar der! Anonymkode: ccbd1...1fa
Gjest apriljuli Skrevet 2. mars 2018 #9 Skrevet 2. mars 2018 På 28. februar 2018 den 16.24, AnonymBruker skrev: Her er grunnen til at så mange damer er single: "jeg vil være avvisende og truende mot alle menn, bare en ekte mann med baller tør komme frem til meg og be meg med ut, en slik mann vil jeg ha". Anonymkode: 5a357...8c7 Jeg er motsatt. Liker best menn som ikke tar inititativet. Liker at de er litt hard to get. Jeg liker å være den som tar initiativ og er mer "masete", misforstå meg rett!
Elaine Marley Skrevet 2. mars 2018 #10 Skrevet 2. mars 2018 Ja, men menn er egentlig litt likedan. De fleste jeg ser ute på gata er ikke imøtekommende, de fleste ser sure og travle ut. Allikevel er jeg skyldig i å ha vært slik som han beskriver. Noen ganger har jeg merket at menn har hatt lyst til å ta kontakt, for eksempel på bussen, holdeplassen når man står og venter, men da har jeg gjort meg utilgjengelig. Så jeg tenker at hvis jeg hadde prøvd å være litt mer imøtekommende og gitt tegn til at jeg hadde synes at det er ok så hadde de nok kommet bort. Så det er absolutt noe å tenke på. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #11 Skrevet 3. mars 2018 10 timer siden, Elaine Marley skrev: Ja, men menn er egentlig litt likedan. De fleste jeg ser ute på gata er ikke imøtekommende, de fleste ser sure og travle ut. Allikevel er jeg skyldig i å ha vært slik som han beskriver. Noen ganger har jeg merket at menn har hatt lyst til å ta kontakt, for eksempel på bussen, holdeplassen når man står og venter, men da har jeg gjort meg utilgjengelig. Så jeg tenker at hvis jeg hadde prøvd å være litt mer imøtekommende og gitt tegn til at jeg hadde synes at det er ok så hadde de nok kommet bort. Så det er absolutt noe å tenke på. Litt enig. Jeg syns det er så synd at vi ikke snakker med fremmede lengre, bare taster på appene våre på telefonen..Jeg har også lyst til å være mer imøtekommende, men er vant til å tiltrekke meg uønsket oppmerksomhet på den måten. Kanskje vi kan gjenninnføre kontakt mellom mann og dame i virkeligheten også dersom vi legger inn en innsats selv Anonymkode: 07403...fdb
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #12 Skrevet 3. mars 2018 Jeg har aldri sett en mann uten baller. Har du Ts.? Anonymkode: f7227...4f1 2
Ichiko Skrevet 3. mars 2018 #13 Skrevet 3. mars 2018 Meg: Jeg er så singel Mann: Heyhey Meg: Ikke deg 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #14 Skrevet 3. mars 2018 1 minutt siden, Ichiko skrev: Meg: Jeg er så singel Mann: Heyhey Meg: Ikke deg Ensomheten: Velkommen tilbake, Ichiko. Anonymkode: 869bc...61b
Elaine Marley Skrevet 3. mars 2018 #16 Skrevet 3. mars 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt enig. Jeg syns det er så synd at vi ikke snakker med fremmede lengre, bare taster på appene våre på telefonen..Jeg har også lyst til å være mer imøtekommende, men er vant til å tiltrekke meg uønsket oppmerksomhet på den måten. Kanskje vi kan gjenninnføre kontakt mellom mann og dame i virkeligheten også dersom vi legger inn en innsats selv Anonymkode: 07403...fdb Ja, det synes jeg også. For min del fungerer det å taste på apper dårlig, så det å møte noen i virkeligheten er vel der det er størst sannsynlighet for at jeg kommer til å møte noen. Ja, man får nok endel uønsket oppmerksomhet ved å være imøtekommende også, men noe mer imøtekommende går det nok an å være. Jeg satt faktisk og tenkte på det her om dagen; at jeg aldri i livet hadde turt å gå bort eller flørte med menn når de ser så sure og travle ut som mange gjør, og da er det ikke rart at menn heller ikke tør det.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #17 Skrevet 3. mars 2018 Dette er jo ikke noe nyt? Eller problematisk. Jeg synes det er bra at majoriteten av menn respekterer meg, når jeg sender ut signaler om at jeg ikke er interessert. Og det er lett å subtilt oppfordre dem til å ta kontakt, når jeg ønsker det. Dette har jeg vært klar over siden tidlig i tjueåra. Anonymkode: a2663...dc2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå