Gå til innhold

Hvordan lære å respektere kvinner - Fra en kvinnehater

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er en mann mange kvinner hevder er en kvinnehater. Hvordan lære å respektere kvinner?

Som kjent er det veldig inn i dag å respektere kvinner og mange snakker om alle kvinnehaterne. Store youtubere snakker om at de er level 6 respekterere av kvinner. Jeg er sannsynligvis på nivå 1 eller 0, alt ettersom hva som er lavest nivå.

Hva kan jeg gjøre for å levle opp?

Anonymkode: bf7e8...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en prat med moren din om synet ditt på kvinner. Lytt, lær. Vær ydmyk.
Gå på biblioteket å les noen bøker på hvordan kvinner har vært avgjørende for historien og hvordan kvinner har skapt, bidratt og fortsetter å skape og bidrar til avgjørende ting for at livet ditt skal fungere, pcen din skal fungere, legene skal fungere om du trenger hjertetransplantasjon osv.

Se en kvinne som du ser en mannlig venn. Det er en selvfølge å respektere kvinner like mye som mennesker.

Anonymkode: 73607...808

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig en respekt-for-kvinner-skala? Tror ikke jeg hadde stolt på så mange som holdt på med den. Kvinner er mennesker. Dett er dett.

Anonymkode: 9a0d0...5d3

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gå på biblioteket å les noen bøker på hvordan kvinner har vært avgjørende for historien og hvordan kvinner har skapt, bidratt og fortsetter å skape og bidrar til avgjørende ting for at livet ditt skal fungere, pcen din skal fungere, legene skal fungere om du trenger hjertetransplantasjon osv.

Se en kvinne som du ser en mannlig venn. Det er en selvfølge å respektere kvinner like mye som mennesker.

Nei nei nei

Respect is not given. It is earned 

Er et kjent uttrykk. Jeg respekterer ikke hvem som helst. Og vertfall ikke når noen kvinner oppfører seg slik som de gjør . Entitled prinsessekjerringer som skal ha likestilling når det kun passer dem i tide og utide. Finnes mange kvinner jeg respekterer. Men flertallet av unge kvinner i vesten er ikke en av de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at folk mener du er en kvinnehater da?

Mener du at du er berettiget til noe fra kvinner. Med det mener jeg f.eks at de vasker klærne dine, lager mat til deg eller lignende, om dere er i et forhold. Eller at de flørter eller har sex med deg om det er damer du synes er flotte. Eller at de skal oppføre seg på en bestemt måte fordi det er slik du synes at kvinner skal oppføre seg. 

Eller generaliserer du? Altså mener at kvinner er på en bestemt måte. Skravler, og sladrer, og er bare opptatt av shopping etc.

Eller blir du provosert av kvinner på en eller annen måte? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, cat808 skrev:

Nei nei nei

Respect is not given. It is earned 

Er et kjent uttrykk. Jeg respekterer ikke hvem som helst. Og vertfall ikke når noen kvinner oppfører seg slik som de gjør . Entitled prinsessekjerringer som skal ha likestilling når det kun passer dem i tide og utide. Finnes mange kvinner jeg respekterer. Men flertallet av unge kvinner i vesten er ikke en av de

Feil. Men du driver å troller i alle tråder bare for å provosere så jeg gidder ikke engang å bruke tid på deg og utdype hvorfor det er feil.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker said:

En særdeles dårlig løsning hvis moren har vært en voldelig egoist eller noe i den dur.

Anonymkode: f26ab...e77

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg behandler folk høflig, og har alltid i bakhodet av alle du treffer, vet noe du ikke vet.

Men respekt er noe man må gjøre seg fortjent til, og det har ingenting med hudfarge, religion eller kjønn å gjøre for min del.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, cat808 skrev:

Entitled prinsessekjerringer som skal ha likestilling når det kun passer dem i tide og utide. Finnes mange kvinner jeg respekterer. Men flertallet av unge kvinner i vesten er ikke en av de

Og der svarte du vel på spørsmålet mitt ;) Du generaliserer altså.  

Husk at kvinner er halvparten av alle mennesker som finnes. Å si at "kvinner er" på en eller annen måte vil være like dumt som at jeg skal si at du i kraft av å være mann er "treningsnarkoman sykkelfantast i førtiåra", "bare opptatt av bil", eller "vil ha sex med alle damer du ser". Det er sikkert sant om noen menn, men det betyr ikke at det er sant om alle. Det du sier er på samme måtre sikkert sant om noen damer, men absolutt ikke om alle. 

Jeg foreslår at du utvider bekjentskapskretsen din litt. Begynn å reflektere over alle de andre kvinnene du møter. Disse du sier du respekterer. Den hyggelige dama på bussen, fastlegen din, Marit Bjørgen, dyktige kvinnelige politikere, moren din. Du kan like gjerne bruke disse som eksempel på kvinner generelt. Slutt å se på kvinner som en samlet gruppe. Vi er ekstremt ulike. 

Og vi er igrunn en for stor gruppe til at det er greit å generalisere. Halvparten av alle mennesker, faktisk. 

Vær litt smartere enn det, rett og slett. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit, du trenger ikke å respektere meg for jeg respekterer ikke deg heller. Det betyr ikke at jeg ikke respekterer menn. Jeg regner bare ikke hatefulle forvokste guttunger som det. Ekte menn som er trygge på seg selv både liker og respekterer kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du har fortsatt en smule forbedringspotensial.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

jeg er en mann mange kvinner hevder er en kvinnehater. Hvordan lære å respektere kvinner?

Som kjent er det veldig inn i dag å respektere kvinner og mange snakker om alle kvinnehaterne. Store youtubere snakker om at de er level 6 respekterere av kvinner. Jeg er sannsynligvis på nivå 1 eller 0, alt ettersom hva som er lavest nivå.

Hva kan jeg gjøre for å levle opp?

Anonymkode: bf7e8...748

Bli kjent med en kvinne.

Anonymkode: d6bc8...2e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan ikke sånne menn dø ut? 

Anonymkode: c447f...2ca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tenker hat og forakt mot andre egentlig er tegn på at du sliter psykisk. Kanskje hater du deg selv, kanskje er du deprimert, kanskje sliter du med mye stress. Uansett så tenker jeg at dette problemet aldri vil løses av å forsøke logisk bli mer bevisst på hvordan du ser på andre medmennesker. Du må behandle de problemene og følelsene som nærer bitterhet og hat i hverdagen. O det er at du føler deg fanget i eget liv, ikke føler deg verdsatt og elsket, at du hater deg selv, at du sliter med etetreffektene av verbal eller fysisk mishandling

Anonymkode: 35b05...ad1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PeleWasShite

Du må ha mer xp, så klart. Det er veldig begrenset hvor mye du kan levle opp bare ved å lese bøker, scrolls og nettfora. På et eller annet tidspunkt må du våge deg ut i verden, og begynne å løse quests. 

Heldigvis har jeg en quest til deg: Gå til nærmeste "inn" mellom klokken 22.30 og 01.30 på en fredag eller lørdag. Der vil du finne to mindre attraktive kvinner som sitter ved et bord. Disse skal du sette deg ned med, og kommunisere med helt til de du har en "approval" på minst 60 hos begge to. Jeg har merket av mulige lokasjoner på kartet ditt. Kom og treff meg igjen når oppdraget er utført, og jeg skal gi deg min "Sleeve of the Slayer", hvilket vil høyne din karisma med 10 så lenge du har den på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, jeg respekterer ikke menn som oppfører seg slik som du gjør heller, TS. Hadde kuttet deg ut fort som fy om du hadde nærmet deg min sosiale krets.

Anonymkode: 435ca...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...