Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2005 #1 Del Skrevet 14. februar 2005 I dag er det visstnok ÅRETS tannbørstebyttedag...... Finnes det folk som ikke bytter ut tannbørsten sin oftere enn en gang i året?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 14. februar 2005 #2 Del Skrevet 14. februar 2005 Leste at de anbefaler å gjøre det 4 ganger pr. år. :oops: Jeg gjør det oftere. Bytter så fort den "spriker". Gidder ikke å sette inn sparertiltak når det kommer til tannbørsten min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. februar 2005 #3 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg tror jeg bytter tannbørste minst en gang i mnd jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 14. februar 2005 #4 Del Skrevet 14. februar 2005 Tror nå det egentlig bare er ment som en påminnelse, de fleste vet vel at man skal bytte den mer enn en gang i året. men man kan ikke akkurat ha fire-fem tannbørstebyttedager i året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #5 Del Skrevet 14. februar 2005 Vi skal bytte tannbørste 4 ganger i året ja, men i gjennomsnitt gjør vi det visst 1,8 ganger i året, så da er det sikkert greit med en påminnelse... Jeg bytter min når jeg ser at det trengs jeg. Ser ikke på kalenderen, jeg ser på tannbørsten. Det er mer enn 1,8 tannbørster i året i alle fall... Uten at jeg vet hvor lenge jeg har hatt den jeg har nå. Så bytter jeg nå uansett når jeg synes det trengs, og det er ikke i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 14. februar 2005 #6 Del Skrevet 14. februar 2005 Ja, for det er jo helt sikkert ikke ment som reklame for Jordan... Å neida... Men jo, en bør nok skifte tannbørste mer enn en gang i året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #7 Del Skrevet 14. februar 2005 Vel en nyinnkjøpt ligger her og venter, men jeg må først bli ferdig med halsbetennelsen så jeg ikke overfører alle basseluskene til den nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2005 #8 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg er en av dem som drar statistikken ned,...jeg skifter sjelden tannbørste. Har aldri hatt problem med at kosten spriker (pusser dere hardt??) og blir ødelagt. For å bli kvitt bakterier koker jeg tannbørsten 1gang hver andre mnd. Funker fint det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 14. februar 2005 #9 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg er en av dem som drar statistikken ned,...jeg skifter sjelden tannbørste. Har aldri hatt problem med at kosten spriker (pusser dere hardt??) og blir ødelagt. For å bli kvitt bakterier koker jeg tannbørsten 1gang hver andre mnd. Funker fint det.. Jeg kjører tannbørstene i oppvaskmaskinen en gang i uken, etter råd fra en venn som er tannlege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2005 #10 Del Skrevet 14. februar 2005 Er det ikke letterere å kjøpe nye en gang i månden. Hos oss er det ikke nye tannbørster en gang i månden som kverker budsjettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 14. februar 2005 #11 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg kjøper inn flere om gangen og bytter den ut etter behov. Ingen fast dato/dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2005 #12 Del Skrevet 14. februar 2005 Er det ikke letterere å kjøpe nye en gang i månden. Hos oss er det ikke nye tannbørster en gang i månden som kverker budsjettet. Det er ikke et så stort tiltak å hive på en kasserolle med vann og hive tannbørsten oppi, eller å ha den i oppvaskmaskina,... Små kroner blir engang store,.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. februar 2005 #13 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg skifter hver 2-3 mnd. Min spriker ikke så veldig, men så skal man ikke pusse hardt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #14 Del Skrevet 14. februar 2005 Vaske tannbørsten? Aldri falt meg inn. Kanskje jeg må begynne med det jeg og :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #15 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg bytter ca hver andre eller tredje måned. Den spriker ikke med busten, for jeg pusser ikke hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2005 #16 Del Skrevet 14. februar 2005 Er det ikke letterere å kjøpe nye en gang i månden. Hos oss er det ikke nye tannbørster en gang i månden som kverker budsjettet. Hvorfor produsere mer søppel enn nødvendig..? Hørtes ut som en god ide å vaske tannbørster i oppvaskmaskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 14. februar 2005 #17 Del Skrevet 14. februar 2005 :o Har jeg gått glipp av noe VELDIG vesentlig ?? Jeg verken koker eller bytter ut tannbørsten min jeg... kanskje ny tannbørste hvert 2-3 år. Har aldri tenkt på det. Å bytte den ut hver måned høres helt fanatisk ut. Er ikke rar det kryr av søppelfyllinger rundtomkring når folk tenker sånn. Forbrukersamfunn ja ! Kanskje jeg skal koke den. Gidder ihvertfall ikke å kjøpe ny... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. februar 2005 #18 Del Skrevet 14. februar 2005 :o Har jeg gått glipp av noe VELDIG vesentlig ?? Jeg verken koker eller bytter ut tannbørsten min jeg... kanskje ny tannbørste hvert 2-3 år. Har aldri tenkt på det. Å bytte den ut hver måned høres helt fanatisk ut. Er ikke rar det kryr av søppelfyllinger rundtomkring når folk tenker sånn. Forbrukersamfunn ja ! Kanskje jeg skal koke den. Gidder ihvertfall ikke å kjøpe ny... Man bør skifte minst fire ganger i året (tannlegens anbefaling) Jeg skifter kanskje 6 ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 14. februar 2005 #19 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvorfor ? Det er vel like bra og koke den ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 14. februar 2005 #20 Del Skrevet 14. februar 2005 Skifter når jeg føler at den er slitt, går som regel to-tre måneder mellom hver gang. Har aldri tenkt på å vaske den i maskin eller koke den, da kjøper jeg heller en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå