AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Jeg ønsker veldig å fullføre videregående. Men jeg sliter litt med det å skulle prestere under press. Har forsøkt å ta fag som privatist, men jeg taklet ikke å tenke på muntlig eksamen. Har også forsøkt påbygg voksenopplæring, men det ble alt for mye for meg. Da også med tanke på muntlig og det å prestere under press for så å bli vurdert. Prøver å finne noe tilbud som tilbyr voksne noe tilpasset opplæring. Noe slikt som det er i ordinær utdanning. Men det eneste jeg finner når jeg prøver å lete er grunnskole og norsk opplæring for innvandrere!! Vet det er et tilbud i min kommune men, tro det er veldig vanskelig å få plass. Og er ikke sikker på om det er noe tilbud for voksne. Bor i Østfold. Noen som kjenner til noe rundt dette området. Anonymkode: ba5e4...434
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 Sonans f eks. Men det koster jo penger da... Tror kommunene også har et tilbud, da er det vel kveldsskole. Eksamen må du vel ta uansett Anonymkode: c49cb...b55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå