Gå til innhold

Hun ringte for å kjefte meg ned

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Send ham en pakke te av samme type, og legg ved et skriv der du beklager at du ble oppfattet uhøflig, for det var ikke ment som uhøflig, du bare liker sterk te, og har for vane å bruke to teposer. For å unngå lignende situasjoner for fremtiden får han en pakke te på forhånd, slik at dere begge kan slippe å tenke over om du bruker en eller to te poser for en stund, dersom du kommer på besøk igjen. 

Denne løsningen tenker jeg at verken er for uhøflig, eller for ydmyk. 

Om du noen gang vil ønske å gå på besøk igjen er jo en annen sak, og dette er virkelig ikke gode trekk hos din søsters kjæreste. At hun forsvarer det, og kjefter på deg for dette- noe som er så tåpelig- vel hun er vel veldig forelsket! :dry:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på besøk hos min søsters nye kjæreste.(Sammen med min søster selvsagt.) Jeg synes det var hyggelig og opplevde det som andre også syntes det. Men i går kveld ringte hun meg med en voldsom kjeft, hun hevdet at den nye kjæresten hennes hadde sagt at jeg var uforskammet som hadde tatt to teposer oppi koppen. Han hadde tydeligvis sagt at det er utrolig merkelig oppførsel av meg, og at dersom jeg skal være med dit igjen så ønska han at hun tok det opp med meg. Kan ikke huske at noen reagerte når det skjedde, jeg ble rimelig sjokka ettersom at min søster aldri har oppført seg lignende tidligere. Hva tenker dere?

Anonymkode: 43418...c50

Ta med en pakke med teposer dit neste gang og fortsatt å bruke to teposer.

Anonymkode: e2327...6e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Bäcker

Søstera di vil få et helvete med den fyren. Edit: eller omvendt.

Endret av Tom Bäcker
Tilføyelse.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosh altså :blink: Sånt tenker ikke jeg overhodet over i det hele tatt. Ei heller om noen hadde tatt siste bit på kakefatet (jeg tenker da- noen liker kaken min! ^^, ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ringt tilbake og sagt at du er bekymret for fremtiden hennes, både fordi fyren ikke er god, og fordi din (ellers oppegående og normale?) søster lar seg manipulere så enkelt. Dette er ikke greit, han trekker jo i alle trådene her. Minner meg om en fyr som skapte konflikt mellom kjæresten og alle oss venninner/familie, for å isolere henne. Hun trodde jo til slutt at alle vi var gale.. 

Anonymkode: 60323...549

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne mannen fra en annen kultur? Her i Norge er det jo merkelig å være så gjerrig og så fattig.

Anonymkode: ffeb5...dd5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste gang du skal dit putter du en ( STOR) pakke toalettpapir, teposer og 1 kg sukker i veska. Sørg så for å dra opp dasspspiret når alle øyne er rettet mot deg. Får du kommentarer er det bare å svare at du ble veldig usikker på hvor mange Tørk som var tillatt her i huset, så det enkleste var å være på den sikre siden..😜

Så koser du deg meg te m sukker i etterpå 😊

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spesielt av ham å be søsteren din ta det opp.Enda mer spesielt at hun faktisk gjorde det.Men jeg ville nok tenkt at du var litt frekk eller uoppdragen som tok to teposer.Hvorfor gjøre det?

Anonymkode: 56666...b0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ta med deg din egen te neste gang (om du gidder å dra dit mer). Han kan være så sær han vil i sitt eget hus, det er ikke stedet å sette et eksempel når du er en gjest hos han.

Annet enn det ville jeg vært ganske bekymret. Med mindre søsteren din har for vane å ta opp ulike ting med deg, og det ikke var hans intensjon at hun skulle ringe deg. Det er ikke vanlig å bli fornærmet for at noen bruker to teposer, og kreve at kjæresten ringer søsteren for å sette henne på plass.. Det er heller ikke vanlig å faktisk sette søsteren sin på plass for noe slikt. Du kjenner søsteren din selv, om hun har for vane å være litt spesiell på slike ting så har hun vel nå funnet en likesinnet. Om hun ikke er slik, så har hun nok funnet en mann som ikke er veldig godt bevart. 

Anonymkode: 6e678...5ce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, wintergirl skrev:

Ta med egen te pakke og si at du ikke mente å være så frekk sist, når du tok hele to poser med te:fnise:

Jepp, også demostrativt legge tre poser i teen😄

Anonymkode: fe8d8...7cf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville blitt bekymret for søsteren min om jeg var deg. Når hun ringer og skjeller deg ut på denne måten pga av en slik filleting hadde jeg begynt å lure på hva han har sagt til henne i forkant. Spesielt siden dette ikke er likt henne.

Om typen har dårlig råd, er ekstremt sær, eller av typen som leter feil er ikke så lett å vite, men hva tror du skal til for at hun får til dette skrittet? For meg virker det som om hun selv har fått gjennomgå kraftig i forkant. Det er veldig spesielt, særlig når de nettopp har blitt kjærester. Hvordan tror du det kommer til å utvikle bseg mellom deg og din søster dersom han fortsetter slik? Og hva med resten av familien og vennene hennes? 

Ikke bli overrasket dersom hun begynner å trekke seg bort fra dere. Det er naturlig når kjæresten reagerer så kraftig på helt hverdagslige ting som søsteren din ikke har mulighet til å kontrollere.

Prøv a snakk med henne, bry deg, mest sannsynlig stusser hun selv også over denne oppførselen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, også demostrativt legge tre poser i teen😄

Anonymkode: fe8d8...7cf

Ja, hvorfor ikke😉 Smålige mennesker fortjener en påminnelse 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975

Dette er nok ikke det siste du vil høre fra denne fyren.Ta godt vare på søsteren din og følg godt med. Han er jo ikke god, greit nok at han har sine meninger om antall teposer i en kopp, men å få henne til å ringe å skjelle deg ut, djises.. Jeg lurer på om han har lagt ett helvete hjemme pga av dette og at søsteren din har reagert med sinne mot deg pga hun ikke har våget og konfrontere han. Tror nok dette er langt mer alvorlig enn at han er smålig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en jævla gnom, som klikker over et par teposer. Søsteren din vil nok få det moro med ham, ja....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...