Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på besøk hos min søsters nye kjæreste.(Sammen med min søster selvsagt.) Jeg synes det var hyggelig og opplevde det som andre også syntes det. Men i går kveld ringte hun meg med en voldsom kjeft, hun hevdet at den nye kjæresten hennes hadde sagt at jeg var uforskammet som hadde tatt to teposer oppi koppen. Han hadde tydeligvis sagt at det er utrolig merkelig oppførsel av meg, og at dersom jeg skal være med dit igjen så ønska han at hun tok det opp med meg. Kan ikke huske at noen reagerte når det skjedde, jeg ble rimelig sjokka ettersom at min søster aldri har oppført seg lignende tidligere. Hva tenker dere?

Anonymkode: 43418...c50

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dette er sant kan han ikke være riktig vel bevart. To teposer, går det på gjerrighet da eller? 

Skrevet
Akkurat nå, Tamsi skrev:

Om dette er sant kan han ikke være riktig vel bevart. To teposer, går det på gjerrighet da eller? 

Tror nok det ja.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på besøk hos min søsters nye kjæreste.(Sammen med min søster selvsagt.) Jeg synes det var hyggelig og opplevde det som andre også syntes det. Men i går kveld ringte hun meg med en voldsom kjeft, hun hevdet at den nye kjæresten hennes hadde sagt at jeg var uforskammet som hadde tatt to teposer oppi koppen. Han hadde tydeligvis sagt at det er utrolig merkelig oppførsel av meg, og at dersom jeg skal være med dit igjen så ønska han at hun tok det opp med meg. Kan ikke huske at noen reagerte når det skjedde, jeg ble rimelig sjokka ettersom at min søster aldri har oppført seg lignende tidligere. Hva tenker dere?

Kan hun være gravid?

Hadde kuttet dem ut når det her utvises så spesiell oppførsel..

Anonymkode: 13f21...818

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

99% sikkert vrøvl. Om det er sant, gi fullstendig blaffen i det.

Anonymkode: 559e1...bac

• Liker 2
Skrevet

Det var en spesiell oppførsel av kjæresten. Som om det er forbudt å ta to teposer i koppen:tommelsmil:

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo bare til å le av. Hvis dette stemmer, så ikke bry deg. Fyren er jo ikke riktig klok. 

Anonymkode: c270e...647

• Liker 10
Skrevet

Herregud så spesielt. Bruk tre stk neste gang. 

Dette er jo bare latterlig. Ikke bry deg om det. 

Anonymkode: df45d...5c4

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Nina1975 skrev:

Ta tre teposer neste gang

Jaaaaaaaa!!! :mynona:

Anonymkode: c270e...647

• Liker 5
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg tenker hun er sammen med en manipulerende mann som ikke lar folk bruke to teposer. Og hun har blitt hjernevasket til å tenke det samme som ham.

Skrevet

Hadde tatt med min egen te neste gang.

Anonymkode: 255e9...223

• Liker 9
Skrevet

Ta med egen te pakke og si at du ikke mente å være så frekk sist, når du tok hele to poser med te:fnise:

• Liker 8
Gjest NuttinSpecial
Skrevet

Han kunne jo teabagge dama si istedet :danse:

Skrevet

Kanskje han har dårlig råd og må snu på hver krone? Da er det ikke rart han reagerer når ts tar to poser. Hva er vitsen med det egentlig? En pose er beregnet til en kopp. Pose nr to er beregnet for neste kopp. 

Anonymkode: 35293...a62

• Liker 2
Skrevet

Han minner meg om min mors eks. Fullstendig psykopat. Ville tatt dét opp med søsteren din jeg.

Anonymkode: 29fc8...f34

• Liker 7
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han har dårlig råd og må snu på hver krone? Da er det ikke rart han reagerer når ts tar to poser. Hva er vitsen med det egentlig? En pose er beregnet til en kopp. Pose nr to er beregnet for neste kopp. 

Anonymkode: 35293...a62

Kan jo ha vært en sånn gigantkopp, da. Uansett, man ber ikke kjæresten ringe til sin søster for å sette henne på plass med tanke på antall teposer. Ikke hvis man har lyst til å fremstå som noenlunde vel bevart. 

• Liker 12
Skrevet

Og vi lurer på hvorfor det er krig i verden :link:

Anonymkode: f1f83...4a1

• Liker 3
Skrevet

En merkelig ting å ringe og kjefte for, det er jeg enig i. Men det er sært å forsyne seg grovt når man er på besøk hos noen også, og med mindre det er en kjip billigte av typen Lipton gul så syns jeg det er småfrekt å ta to teposer om gangen. Gjør som du vil hjemme, grav frem folkeskikken til du går i besøk hos folk du ikke kjenner. Har en kompis som også bruker to teposer for å få teen sterk nok sier han, saken er at hadde han giddet å ventet til den hadde fått trekke skikkelig hadde den blitt like sterk som de to teposene som er 20 sek i koppen før de tas ut. 

Anonymkode: 5d889...673

• Liker 6
Skrevet

Så sært å reagere på det. Hvor mye koster en tepose liksom. Han høres ikke helt god ut, eller så har han noe i mot deg fra før av tenker jeg. Noe som har hendt tidligere kanskje? 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...