Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2005 #1 Skrevet 14. februar 2005 Jeg er totalt grønn, kan noen fortelle meg hvordan man kommer igang med MSN og hvordan det foregår? Jeg har en sjetteklassing som DØR av lyst til å "være på MSN" som hun sier......
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #2 Skrevet 14. februar 2005 Gå inn på http://www.msn.no å last ned programmet. Mye mulig du har det fra før. Kan hende det heter Windows Messanger og ligger på startmenyen ditt et sted. Man må logge seg på msn hver gang man logger på internett (kan evt gjøres automatisk). Eller du kan være på hele tiden hvis pc'n står på med internett hele tiden. Så når du har lasta ned msn må du registere deg med en e-mail adresse (denne blir synlig for alle, kanskje lurt å bruke en gammel hotmail adresse ellerno?) Spam potensiale der, tror jeg. Når du har registert deg (tar 2 sekunder) kan du legge til vennene dine. Dette gjøres en av gangen. Du må vite e-mail adressa deres (Den de bruker på msn). Så vil du få beskjed om når disse menneskene er på msn. Og du kan snakke med dem (taste). Du kan også bruke webcam & mikrofon.
Gjest Qlio Skrevet 15. februar 2005 #4 Skrevet 15. februar 2005 Og du lager selvsagt en konto så du kan snakke med meg også, ikke sant?
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #6 Skrevet 16. februar 2005 Ikke hold pusten, jeg skjønte ikke en dri** av den siden. *Må ha teskje*
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #7 Skrevet 16. februar 2005 http://messenger.msn.no/beta/ Last ned herfra Velger du 7.0 beta må du være oppmerksom på at denne kan være ustabil. Vil du heller satse på 6.2, se til høyre under beslektede koblinger. Last ned. Har du ikke en passport-adresse, må du registrere dette først. Velger du en hotmailadresse er dette automatisk en passport-adresse og du trenger ikke registrere denne som det. Klikk har en hotmail-adresse og last ned. Under registrert msn-bruker. Har du ikke dette, velger du en av de to alternativene under ny msn bruker. Du laster ned programmet, åpnet det og går på kontakter-legg til. Du velger alternativet legg til via emailadresse, skriver inn den aktuelle mailadressen og følger anvisningene.
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2005 #9 Skrevet 17. februar 2005 Den siden var mye bedre, tusen takk for hjelpen!! Nå må jeg bare få lurt opp Qlio, slik at jeg kan begynne å bruke det....... :oops: Tusen takk
Cronos Skrevet 17. februar 2005 #10 Skrevet 17. februar 2005 Eller så kan du bruke ICQ. Samme greiene, bare forskjellig produsent. www.icq.com
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2005 #11 Skrevet 17. februar 2005 Madleya, tusen mill for masse konstruktiv hjelp idag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå