AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #1 Del Skrevet 28. februar 2018 Hadde venninnekveld i går og hun ene holder på å vurdere om hun skal gå tilbake til eksen hennes. Hun lurte på hva hun burde gjøre, hva hun burde si til han, osv. Selv liker jeg ikke å gi slike råd. Jeg tenkte både at hun venninnen min vet slikt bedre enn meg(er jo hennes forhold) og jeg ønsker ikke si noe dumt. Ønsker heller ikke å vite for mye privat om forholdet mellom dere i tilfelle de blir sammen og jeg skal møte han igjen. Flere som er sånn? Anonymkode: ff3b0...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Del Skrevet 28. februar 2018 Jeg er sånn og tenker det fins fler, men det ser heller ut som at de fleste mer enn gjerne vil gi råd til andre, fortelle dem hva de burde gjøre og hvordan osv. Spesielt når det gjelder forhold. Gjerne uten å bli spurt først, også. Anonymkode: d6616...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #3 Del Skrevet 28. februar 2018 Nei, jeg liker nok å høre litt og prøve å sette meg inn i situasjonen, og gi et råd om jeg føler jeg har det. Synes noen ganger jeg ser tingene klarere når jeg gjør det utenifra. Og ofte er det jo slik at det ikke er lurt å gå tilbake til eksen, mens hun som står i det er følelsesmessig engasjert og klarer ikke å se det selv. Da vil jeg gjerne "snakke til fornuft". Anonymkode: 67a9d...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå