Gå til innhold

Graviditetstester fra ebay erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt en graviditetstest fra ebay, der jeg syns jeg ser en strek. 

Hvordan er deres erfaring med disse testene? Kan man stole på de? Gir de ofte skyggestrek? 

Anonymkode: 9c78d...197

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De jeg har kjøpt er helt korrekte. Ingen skyggestrek om jeg ikke var gravid. Da jeg var gravid, var dobble streker ikke til å tolkes, det var to store rosa streker.

Her er de jeg har kjøpt. Ikke fra denne selgeren, men samme type.

https://www.ebay.com/itm/New-Lot-Wholesale-5-10-20pcs-Ovulation-Test-Paper-And-Pregnant-Test-Paper/381413599064?hash=item58ce05a758:m:mg0ah6Tadi87vt7jqj57o_A

Da vi drev å prøvde var dette godt å ha. Kjøpte først 20 stykker, men de ble brukt opp :fnise:. Så jeg kjøpte 50 til i tilfelle jeg ble helt desp, og det skulle ta lang tid :alice:

s-l1600.jpg

Endret av Wonders
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Wonders skrev:

De jeg har kjøpt er helt korrekte. Ingen skyggestrek om jeg ikke var gravid. Da jeg var gravid, var dobble streker ikke til å tolkes, det var to store rosa streker.

Her er de jeg har kjøpt. Ikke fra denne selgeren, men samme type.

https://www.ebay.com/itm/New-Lot-Wholesale-5-10-20pcs-Ovulation-Test-Paper-And-Pregnant-Test-Paper/381413599064?hash=item58ce05a758:m:mg0ah6Tadi87vt7jqj57o_A

Da vi drev å prøvde var dette godt å ha. Kjøpte først 20 stykker, men de ble brukt opp :fnise:. Så jeg kjøpte 50 til i tilfelle jeg ble helt desp, og det skulle ta lang tid :alice:

s-l1600.jpg

Tusen takk! Jeg skal bestille med det samme 🙈

Anonymkode: 9c78d...197

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

De slo ut som sterk positiv på meg etter bare 2 uker, helt tilfeldig for jeg trodde ikke jeg var gravid. To tester, begge like positive på kveldsurin. 

Anonymkode: 4346c...22c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...