ilga Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 (endret) Jobber som regnskapsdører på en ny arbeidsplass. Er syk stressa hele tia for å glemme ting. Frister er det enkelt å passe på. Men stresser om jobben hele tia. Får ikke sove på natta hvis jeg plutselig kommer på at noe må gjøres. Er redd å gjøre feil hel3 tia. Er blitt nervévrak. Er det normalt og går over? Endret 28. februar 2018 av ilga
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #3 Skrevet 28. februar 2018 Du må lage deg et system for å huske ting for å stresse ned. Jeg lager lister over hva som må gjøres denne uka og krysser av etterhvert som jeg får gjort ting. Fungerer for meg. Anonymkode: 6a0bd...887 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #4 Skrevet 28. februar 2018 Kalender er en fin ting. Legg alt inn i jobbkalenderen, skriv ok, eller fjern aktiviteten når den er utført. Anonymkode: 80280...866 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #5 Skrevet 28. februar 2018 Jeg har alt liggende i kalenderen min som oppgaver, og krysser av etterhvert. Pust ut og ikke stress, det er da du gjør feil. Fokuser på en ting om gangen og sørg for å ha gode rutiner. Anonymkode: d21b5...d7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå