AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Jeg lurer på to ting. Har nettopp begynt å deite en fyr, har vært ute 4 ganger. Han virker keen. Han foreslå at vi bør ta en helgetur sammen snart, men det var bare ut i løse lufta, bør jeg da ta han på ordet for å bare ja, det gjør vi, eller bør jeg bare spille kul og vente til at han tar initiativet til at det faktisk skjer. Men av erfaring fra tidligere forhold, så sa min eks alltid sånne ting, men så skjedde det aldri hvis jeg ikke fulgte dette opp. Og når legger man til nye deiter som venner på facebook? Anonymkode: 63114...2b6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 Jeg ville venta å sett om han tok iniativet til det skjedde, skjer det ikke så vent å se om forholdet utvikler seg på andre måter og dere blir mer seriøse, og når ting er ordentlig seriøst kan du si "du, vi skal ikke ta oss en helgetur til xxx denne måneden da? vi snakka jo om en tur" Mange menn er all talk no action ja desverre, så jeg ville ikke tatt det for god fisk eller tatt det som noe seriøst tegn eller noe når han sier det etter bare fire treff . Vent å se om han faktisk følger det opp Anonymkode: a9d18...b18
Missey Skrevet 28. februar 2018 #3 Skrevet 28. februar 2018 Si at du gjerne kunne tenke deg det, og se så om han tar initiativ videre angående denne helgeturen. Da finner du fort ut om han mener det, eller om det bare var løst prat. Etter fire dater er det innenfor å legge hverandre til på facebook synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå