OPIgirl Skrevet 4. mars 2018 #21 Del Skrevet 4. mars 2018 Høres ut for meg som dere som lett blir irritert på andre lider av ett eller annet psykisk. Det er ikke normalt å bli så irritert på mennesker. Med mindre de har gjort dere noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissasolstråle Skrevet 5. mars 2018 #22 Del Skrevet 5. mars 2018 På 3.3.2018 den 12.32, AnonymBruker skrev: Høres ut som mindreverdighetsfølelse. Har sett det hos sjenerte mennesker. De blir fort irritert og nesten hater andre som sorgløst prater i vei. Samtidig som de føler seg underkjent og oversett, sitter de der og klarer ikke få fram sin egen kunnskap og visdom...så de irriterer seg fort over andre som snakker i uvitenhet. Sannheten er ofte at det er de selv som ikke er fornøyd med seg selv, de er selvkritiske og tør ikke gå ut med ting. Så får de dårlige følelser når de ser at andre, "mindre smarte og reflekterte" tør å ta den plassen, fordi de ikke er så perfeksjonistiake og tør å dumme seg ut. Anonymkode: 59eb8...66a Man skal akseptere hvordan andre velger å leve ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #23 Del Skrevet 6. mars 2018 Det man irriterer seg mest over hos andre er det man liker minst hos seg selv. Dette slår kun tilbake på deg selv. Du liker ikke deg selv, TS. Anonymkode: 7201e...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #24 Del Skrevet 6. mars 2018 ^ ja ikke nok med at man er et mer følsomt menneske enn de som lar brødsaksa gå jevnt og trutt, i tillegg hvis man så mye som tenker på å heve stemmen så er de empatireduserte folkene der med sine glimrende motsvar, så at det skal slå tilbake på meg er jo bare helt innafor! Anonymkode: 40ccf...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #25 Del Skrevet 7. mars 2018 På 3.3.2018 den 12.32, AnonymBruker skrev: Høres ut som mindreverdighetsfølelse. Har sett det hos sjenerte mennesker. De blir fort irritert og nesten hater andre som sorgløst prater i vei. Samtidig som de føler seg underkjent og oversett, sitter de der og klarer ikke få fram sin egen kunnskap og visdom...så de irriterer seg fort over andre som snakker i uvitenhet. Sannheten er ofte at det er de selv som ikke er fornøyd med seg selv, de er selvkritiske og tør ikke gå ut med ting. Så får de dårlige følelser når de ser at andre, "mindre smarte og reflekterte" tør å ta den plassen, fordi de ikke er så perfeksjonistiake og tør å dumme seg ut. Anonymkode: 59eb8...66a Man trenger jo ikke ha mindreverdighetsfølelse selv om man ikke sier noe. Jeg liker meg i bakgrunnen og synes det er greit med folk som babler i vei, da slipper jeg Men opplever derimot at utadvendte mennesker blir irriterte, fordi jeg ikke deltar så mye, når jeg ikke blir stresset i «stressende situasjoner», når jeg går i sakte kino, alt skal være fort og hektisk. Anonymkode: 70ff5...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå