AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Jeg har få venner og de vennene jeg har møter jeg sjeldent. Det er fordi jeg lett lar meg irritere av alt mulig. Snakker jeg sammen med noen så skal det lite til før jeg blir irritert over hva de jeg snakker med prater om. Flere som har det sånn? Og dere som er sånn har dere noen dere føler dere kan være mye sammen med og eventuelt kjæreste? Anonymkode: f10aa...757 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 Hvorfor blir du irritert? Anonymkode: 04f6b...e56
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #3 Skrevet 28. februar 2018 Nei, sjelden overfor venner. De velger jeg jo selv. Men det er enkelte kollegaer eller bekjente som jeg synes sier dumme ting, og irriterer meg over. Irriterer meg vel aller mest over fremmede: folk som går i veien for andre, prater veldig høyt, lukter vondt osv. Anonymkode: c787d...a7b 8
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #4 Skrevet 28. februar 2018 53 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, sjelden overfor venner. De velger jeg jo selv. Men det er enkelte kollegaer eller bekjente som jeg synes sier dumme ting, og irriterer meg over. Irriterer meg vel aller mest over fremmede: folk som går i veien for andre, prater veldig høyt, lukter vondt osv. Anonymkode: c787d...a7b Samme her. Sjelden irritert på venner og familie, fremmede derimot.. Anonymkode: af45b...597 1
L'amie Skrevet 28. februar 2018 #5 Skrevet 28. februar 2018 De vennene jeg blir irritert på er folk jeg ikke har så mye til felles med. På mange måter kan man vel lure på om det er et poeng i å henge med folk man stadig blir irritert på. 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #6 Skrevet 28. februar 2018 Jeg synes folk flest er idioter, bortsett fra meg da,og noen unike andre . Med en slik arrogant holdning blir jeg omtrent daglig irritert på forskjellige mennesker,stort sett fordi jeg synes de er for enkle mellom ørene, og stadig flasher sin uvitenhet om det meste egentlig. Merkelig nok har jeg aldri hatt problemer med å få venner, så noe rett må jeg jo gjøre . Anonymkode: 52320...432 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #7 Skrevet 28. februar 2018 Jeg har det også sånn. Aner ikke hvorfor😬 Anonymkode: 02a54...bae
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #8 Skrevet 1. mars 2018 Irriterer meg litt for lett over mennesker der kompetanse og selvtillit ikke helt matcher...... Anonymkode: ca7d6...5dc 1
NewBoy Skrevet 1. mars 2018 #9 Skrevet 1. mars 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor blir du irritert? Ja det er mye mer interessant. 1
Torelli Skrevet 1. mars 2018 #10 Skrevet 1. mars 2018 Du vet at irritasjon er en forsvarsmekanisme. Hvorfor må du forsvare deg selv mot disse menneskene? Irriterte mennesker har gjerne noe "uløst" i seg selv.. 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #11 Skrevet 1. mars 2018 Jeg blir irritert når jeg er psykisk sliten og stressa. Da er jeg sur bare noen er i veien. Anonymkode: 7f46b...50f 1
Melissasolstråle Skrevet 1. mars 2018 #12 Skrevet 1. mars 2018 På 28.2.2018 den 10.49, AnonymBruker skrev: Jeg har få venner og de vennene jeg har møter jeg sjeldent. Det er fordi jeg lett lar meg irritere av alt mulig. Snakker jeg sammen med noen så skal det lite til før jeg blir irritert over hva de jeg snakker med prater om. Flere som har det sånn? Og dere som er sånn har dere noen dere føler dere kan være mye sammen med og eventuelt kjæreste? Anonymkode: f10aa...757 Jeg har ofte fått beskjed om at jeg må skaffe meg venner. Men jeg har nok med jobb , barn og familie. Jeg har ingen kjærete men håper på å få det og. Men ellers : det interesserer meg ikke å ha mange venner. Jeg blir lett irritert av ting folk kan si osv. Og jeg føler meg ofte ikke bra nok så det er nok derfor. Men jeg er lykkelig med slik jeg har det. . Jo savner noe : en kjæreste i livet mitt.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #13 Skrevet 2. mars 2018 On 28/02/2018 at 7:41 PM, L'amie said: De vennene jeg blir irritert på er folk jeg ikke har så mye til felles med. På mange måter kan man vel lure på om det er et poeng i å henge med folk man stadig blir irritert på. Jeg kan ikke velge og vrake i venner. Om jeg ikke hadde hatt de jeg har nå så hadde jeg ikke hatt noen. Jeg har jo fortsatt et visst sosialt behov selv om jeg blir lett irritert. Så passer jeg på å ikke være mer sammen med vennene mine enn det jeg takler uten å bli irritert. TS Anonymkode: f10aa...757
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #14 Skrevet 2. mars 2018 Ja jeg er slik. Jeg har hatt to kjærester som jeg ikke trengte mye alenetid ifra og som ikke irriterte meg. De var laidback jenter med bra humor og var ikke avhengig av at jeg skulle underholde de hele tiden. Vi kunne sitte sammen helt stille og på en måte kommunisere uten å trenge å si noe. En egen «klikk». Kunne fullføre hverandres setninger etc. De har begge antageligvis funnet seg noen som ikke er et egoistisk rasshøl slik som meg. Anonymkode: 703e7...cc4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #15 Skrevet 3. mars 2018 På 1.3.2018 den 13.12, Melissasolstråle skrev: Jeg har ofte fått beskjed om at jeg må skaffe meg venner. Men jeg har nok med jobb , barn og familie. Jeg har ingen kjærete men håper på å få det og. Men ellers : det interesserer meg ikke å ha mange venner. Jeg blir lett irritert av ting folk kan si osv. Og jeg føler meg ofte ikke bra nok så det er nok derfor. Men jeg er lykkelig med slik jeg har det. . Jo savner noe : en kjæreste i livet mitt. Høres ut som mindreverdighetsfølelse. Har sett det hos sjenerte mennesker. De blir fort irritert og nesten hater andre som sorgløst prater i vei. Samtidig som de føler seg underkjent og oversett, sitter de der og klarer ikke få fram sin egen kunnskap og visdom...så de irriterer seg fort over andre som snakker i uvitenhet. Sannheten er ofte at det er de selv som ikke er fornøyd med seg selv, de er selvkritiske og tør ikke gå ut med ting. Så får de dårlige følelser når de ser at andre, "mindre smarte og reflekterte" tør å ta den plassen, fordi de ikke er så perfeksjonistiake og tør å dumme seg ut. Anonymkode: 59eb8...66a 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #16 Skrevet 3. mars 2018 På 28.2.2018 den 19.56, AnonymBruker skrev: Jeg synes folk flest er idioter, bortsett fra meg da,og noen unike andre . Med en slik arrogant holdning blir jeg omtrent daglig irritert på forskjellige mennesker,stort sett fordi jeg synes de er for enkle mellom ørene, og stadig flasher sin uvitenhet om det meste egentlig. Merkelig nok har jeg aldri hatt problemer med å få venner, så noe rett må jeg jo gjøre . Anonymkode: 52320...432 Samme føler jeg. Irriterer meg over feks at nordmenn antar at jeg går på ski hver helg og at de har så snevert syn på verden. Norge er liksom best og her er det ski og dugnadsånd som gjelder. Irriterer meg over dyrking av nasjonalisme blant byfolk når de skal til bygda å stå på ski. Helt dust med nikkers og hele pakka, for ikke å snakke om 17.mai og bunad. Jo dyrere, jo bedre. Viktig å ikke skille seg ut. Viktig å se ut som du er fra et sofistikert hjem. Kan ikke folk bare kle seg etter forholdene og gi litt mer f...Tviler på at alle hvite nordmenn elsker skisporten når jeg ikke gjør det. Må jo være noen som faker for å passe inn. Mødre i foreninger som hater innvandrermødrene som ikke baker sjokoladekake til dugnad. "Disse håpløse mødrene altså" Og venninnener som får med seg alle trendene og sluker alt rått fra media. De kjøper samme genser som Tone Damli bare for å være "inn". Treningssentere hvor alle tror de må trene styrke TUNGT 5 ganger pr uke for å være sunne uten å stille seg kritisk til den livsstilen. Eiendomsmeglere med høy sigarføring. Ikke et vanskelig studie, ingen vanskelig jobb i et selgers marked, men kan og vet alt, det gjør de. Folk fra BI eller NHH som lever og ånder for plastikk med logoer av div.slag. Må ha bleket hår og samme jakke. Snakke nasalt er også viktig. Sjef som styrer på mikronivå og bruker 25 minutter på en e-post og 5 måneder på å ta en avgjørelse. Hysteriske mødre Folk som må bo der alle andre bor Ha samme veske som alle andre Samme bil Saueflokken misliker jeg så til de grader Har også noen snåle venner, og de har jeg det bra med Anonymkode: 6a949...90c 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #17 Skrevet 3. mars 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som mindreverdighetsfølelse. Har sett det hos sjenerte mennesker. De blir fort irritert og nesten hater andre Samtidig som de føler seg underkjent og oversett, sitter de der og klarer ikke få fram sin egen kunnskap og visdom...så de irriterer seg fort over andre som snakker i uvitenhet. Sannheten er ofte at det er de selv som ikke er fornøyd med seg selv, de er selvkritiske og tør ikke gå ut med ting. Så får de dårlige følelser når de ser at andre, "mindre smarte og reflekterte" tør å ta den plassen, fordi de ikke er så perfeksjonistiake og tør å dumme seg ut. Anonymkode: 59eb8...66a Her traff du meg; vet at jeg ofte kan og vet mer enn de som sorgløst prater i vei (så godt beskrevet, det er jo akkurat det jeg også ønsker å kunne gjøre!), men jeg holder som oftest kjeft. Og ja, det har definitivt med mindreverdighetskompleks og lav selvfølelse å gjøre for min del! Skulle gitt halve armen for å kunne ha det på samme måten som disse! Jeg irriterer meg egentlig ikke så mye over andre, da jeg har innsett at det er meg og mine følelser som er "feil" og at det er opp til meg å gjøre noe med det. Anonymkode: 5d867...aa1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #18 Skrevet 3. mars 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Samme føler jeg. Irriterer meg over feks at nordmenn antar at jeg går på ski hver helg og at de har så snevert syn på verden. Norge er liksom best og her er det ski og dugnadsånd som gjelder. Irriterer meg over dyrking av nasjonalisme blant byfolk når de skal til bygda å stå på ski. Helt dust med nikkers og hele pakka, for ikke å snakke om 17.mai og bunad. Jo dyrere, jo bedre. Viktig å ikke skille seg ut. Viktig å se ut som du er fra et sofistikert hjem. Kan ikke folk bare kle seg etter forholdene og gi litt mer f...Tviler på at alle hvite nordmenn elsker skisporten når jeg ikke gjør det. Må jo være noen som faker for å passe inn. Saueflokken misliker jeg så til de grader Anonymkode: 6a949...90c Men hvorfor er det irriterende? Anonymkode: 04f6b...e56
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #19 Skrevet 4. mars 2018 På 1.3.2018 den 6.04, AnonymBruker skrev: Irriterer meg litt for lett over mennesker der kompetanse og selvtillit ikke helt matcher...... Anonymkode: ca7d6...5dc Det er du ikke alene om. Går greitt en stund men så klarer jeg bare ikke omgås lengre. Ofte snille mennesker men... På 1.3.2018 den 7.32, Torelli skrev: Du vet at irritasjon er en forsvarsmekanisme. Hvorfor må du forsvare deg selv mot disse menneskene? Irriterte mennesker har gjerne noe "uløst" i seg selv.. Sant. Jeg blir lett irritert når jeg ikke klarer å tolke, ett resultat av en ptsd fra barndommen. Jeg blir sliten av å være "på" og tenke logisk (eks rette opp i tanker jeg vet er feil) og da blir jeg grinete. Anonymkode: 20c08...f34
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #20 Skrevet 4. mars 2018 Jeg blir også veldig lett irritert på andre mennesker og grunnene til det tror jeg hovedsakelig er at jeg har veldig lite tålmodighet og kort lunte. Synes så mange er dumme og treige. Har også sosial angst og blir sliten av å være rundt andre mennesker, så jeg er avhengig av å trekke meg tilbake for å "lade batteriene". Ingen venner og nettverk her. De fleste kjærester jeg har hatt har også irritert meg ganske mye etterhvert, så burde nok helst bare holde meg singel Anonymkode: 0780c...c43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå