Gå til innhold

jeg er avhengig av kvinneguiden......

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg ble utestengt forrige uke, pga. noe dumt jeg skrev, og nå har jeg fått kommet tilbake i varmen igjen...dere aner ikke hvor fælt det var å være utestengt....skal oppføre meg ordentlig heretter...

En stor takk og klem til moderator som slapp meg inn igjen! jeg er avhengig av denne kvinneguiden, og jeg har ikke funnet noen forum som er så bra i hvertfall....! :wink::hoppe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet

Uff jeg blir så nysgjerrig på hva du skrev :sur: Men velkommen tilbake da :klem2: Får du ikke logge deg inn på brukernavnet ditt når du er utestengt, ellers er det vel ikke mye å gjøre? Må være litt ille da for å bli utestengt? :forvirra::)

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg kan ikke skrive hva det gjaldt nei tror jeg, det forbigåes i stillhet.... :oops:

Gjest Bringebær
Skrevet

Det er ikke så dumt å tenke to ganger før man poster et innlegg. Velkommen tilbake :D

Skrevet

Skikkelig hekta jeg også..Får abstinenser om jeg er borte noen dager :-)

Gjest Moonshadow
Skrevet

For ca ett halvår siden var jeg så hekta at jeg sleit med å gå fra pcn når jeg måtte sove :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var også avhengig, men det er leeeenge siden nå.

Synes ikke at KG er så bra som den en gang var...

Men det er jo min mening da.

Er innom en gang i måneden eller noe sånt nå, bare for å sjekke om det tar seg opp igjen. Men hittil ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er bare såvidt innom en sjelden gang.

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg er bare såvidt innom en sjelden gang.

Jeg og.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var komplett avhengig. Jeg var innom før jobb, på jobb, etter jobb, hele tida. (ja, jeg var ikke bare avhengig, meget aktiv også) Men ting skjedde og jeg droppa KG sånn "over natta". Fikk litt tid til å forberede meg, men jeg droppa det totalt. Og det tok ikke så lang tid før jeg ikke savna det heller, abstinensene gikk over.

Men nå har jeg begynt å titte inn her, som gjest, litt i det siste. Lurer så smått på om jeg skal registrere meg igjen, men... jeg er ikke så sikker på om det er lurt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...