AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Jeg kjøpte høsten 2016 en hodelykt til 3000,- i en svensk netthandel. Jeg har brukt den veldig lite og fikk problemer når jeg skulle kople til strømmen i forrige uke. Jeg reklamerte straks til aktuelle nettbutikk men nå sier de at reklamasjonstiden dessverre bare er 1 år! Stemmer dette eller kan jeg kreve reparasjon av lykt eller kjøpet hevet? Jeg tenker at en så dyr og eksklusiv lykt er ment å vare lenger enn som så og har problemer med å akseptere det de hevder.Alle tips mottas med takk. Anonymkode: 1f0db...ea5
qwerty123 Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 Om var fel på produkten från början så har du tre år enligt svensk lag.Här kan du läsa mer och det finns en live-chatt som svarar på frågor. https://www.hallakonsument.se/klaga-angra-eller-anmala/dina-rattigheter-som-konsument/reklamera-nar-du-inte-ar-nojd/
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #3 Skrevet 28. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte høsten 2016 en hodelykt til 3000,- i en svensk netthandel. Jeg har brukt den veldig lite og fikk problemer når jeg skulle kople til strømmen i forrige uke. Jeg reklamerte straks til aktuelle nettbutikk men nå sier de at reklamasjonstiden dessverre bare er 1 år! Stemmer dette eller kan jeg kreve reparasjon av lykt eller kjøpet hevet? Jeg tenker at en så dyr og eksklusiv lykt er ment å vare lenger enn som så og har problemer med å akseptere det de hevder.Alle tips mottas med takk. Anonymkode: 1f0db...ea5 Du får kontakte forbrukereuropa. De jobber tilsvarende forbrukerådet i Norge, men selvfølgelig da over hele europa. Ellers er din opplevelse etter netthandle med utenlandsk butikk minuset med å kjøpe ting (billigere?) i utlandet og på nett. Oppdater gjerne tråden om du får til en løsning. Anonymkode: 1e207...090
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå