Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et bæresjal de anbefaler? Et elastisk kanskje? Helst gunstig til å bære de aller minste :) 

Anonymkode: 44e31...749

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, spenol skrev:

https://www.bereglede.no/produkt/aldoria/

Dette brukte jeg frem til klumpen veide ca 6-7 kg. Elsket det❤️

Jeg brukte også dette første gang, var veldig fornøyd! Nå skal jeg testen en caboo close bare tilfelle et er hakket enklere. 

Skrevet
3 minutter siden, våren14 skrev:

Jeg brukte også dette første gang, var veldig fornøyd! Nå skal jeg testen en caboo close bare tilfelle et er hakket enklere. 

Syntes du Aldoria var vanskelig?

Jeg plundret litt i starten, men jeg ble overrasket over hvor fort det gikk seg til faktisk! Jeg brukte mye mer tid på å mestre enkel knyting av vevd sjal, og jeg blir svett av tanken på å lære med ryggbæring😂 Vet ikke når jeg skal forsøke det..

Hører mange er fornøyd med caboo close!

Skrevet

Jeg syntes baby k'tan var veldig grei! Ingen knyting. Det eneste negative er at det er vanskelig å finne rett størresle.

Skrevet
1 time siden, spenol skrev:

https://www.bereglede.no/produkt/aldoria/

Dette brukte jeg frem til klumpen veide ca 6-7 kg. Elsket det❤️

Jeg har nettopp kjøp dette og testet det med pute og bamse i går :ler: synes det var enkelt å knyte og mykt og godt. Men får ikke testet med baby før om 3 mnd ca. 

Skrevet

Aldoria var helt elsk ❤ veldig enkelt og er så greit at man kan knytte opp, så kan man ta ungen ut og inn som det trengs. Savner elastisk..

Anonymkode: fcdb8...58e

Skrevet

Caboo close har vi vært veødig fornøyd med. Enkelt og ingen knyting

Skrevet

Hvis du får baby nærmere sommeren ville jeg glatt gått for Aldoria, svalt og fint 😊

Skrevet

Close Caboo! 

Anonymkode: 30be8...510

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva hatet du med caboo close?

Anonymkode: 2a2ec...a26

Ungen likte den ikke, fikk ikke til å stramme godt nok. Syns den ble slak med en gang. Prøvde en måneds tid før jeg ga opp. Så med neste unge går jeg nok rett til vevd sjal og/eller sele.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har boba elastisk sjal. Lett å stramme godt, forhåndsknytes på typ 30 sek før babyen puttes inn. Har brukt det til to barn, uunnværlig! Elsk!!

Anonymkode: c75f1...74e

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har boba elastisk sjal. Lett å stramme godt, forhåndsknytes på typ 30 sek før babyen puttes inn. Har brukt det til to barn, uunnværlig! Elsk!!

Anonymkode: c75f1...74e

Jeg hadde Boba Wrap til første barn og syntes det var styrete med knytingen. Dessuten fikk jeg ikke regulert hvor stramt det var etter babyen var oppi sjalet, og babyen likte aldri å sitte oppi der. Boba funker sikkert bra til litt mer erfarne bærere, men selv kjøpte jeg Close Caboo til nr. 2 og syntes det fungerer bedre. 

Anonymkode: 30be8...510

Skrevet

Elsker Moby Wrap (varmt og tykt) til vinterbaby og Aldoria (svalt og tynt) til sommerbaby. Begge er elastiske sjal man kan forhåndsknytte og bare ha på seg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...