Gå til innhold

Hvis du måtte velge én by

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du måtte velge én by som du gjerne skulle besøkt igjen, hvilken ville det vært? Og hvorfor? 

For min del ville det ha vært London. Jeg elsket stemningen, mulighetene, butikkene, innbyggerne, severdighetene... Jeg har vært i andre byer som var ganske fantastiske de også, men London topper listen. Jeg har så utrolig lyst til å reise tilbake!!

Anonymkode: 1fd55...253

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Longyearbyen ❤

Elsker det røffe og arktiske. Samholdet i byen. Heftige utflukter i fantastisk natur.

Anonymkode: 72fcb...ac9

• Liker 2
Skrevet

Pattaya. Massasje til frokost, bj til lunsj og masse billige (damer) og øl.

Anonymkode: 4b3f2...3b4

• Liker 1
Skrevet

St. Petersburg. Var altfor lite med en dag der.

• Liker 1
Skrevet

Athen :)

Anonymkode: fa156...ebf

Skrevet

Barcelona

Anonymkode: 7144a...88d

• Liker 1
Gjest N-Nøff
Skrevet

Ehmm.. Oslo. Fordi de har godt utvalg av ting jeg ofte trenger.

Skrevet

Paris, fordi det er så fint der. Jeg har vært i Riga, London, Stuttgart, Oslo, Istanbul, Izmir, Antalya, Roma, Amsterdam og sikkert noen andre byer (som jeg ikke husker nå). Paris er nok den beste byen jeg har vært i europa. Likte også Izmir (i Tyrkia) veldig godt.

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Barcelona:hjerte: selv om jeg har vært der hundrevis av ganger 

Endret av Catalina Culès
AnonymBruker
Skrevet

Jeg velger meg London, igjen og igjen. I London finner man alt. Gamle, vakre, monumentale bygg. MYE kulturhistorie, spesielt om man er opptatt av litteratur og engelske forfattere. Et kulturtilbud som er vanskelig å matche. Alt fra små restauranter med live musikk til spektakulære konsertopplevelser i kirker i bydelene. Jeg hørte en gang tenoren Ian Bostridge i en liten kirke i Hampstead Heath, for 10 pund. Jeg sa til sidemannen at jeg var nesten sjokkert over at det var så rimelig å høre en tenor i verdensklasse. Sidemannen sa at det er slik i utlanden av London - vanlige mennesker har et rikt kulturtilbud men går aldri på overprisede West end-forestillinger. Det er for turister. Du får tak i alt mulig i den byen, og det er alltid nye områder å utforske. Jeg reiser dit flere ganger i året, blant annet på grunn av en hobby jeg har som tar meg dit.

Anonymkode: c215b...3a3

• Liker 5
Skrevet

Roma 💖 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Venezia er kjempefin  <3

Endret av Melissasolstråle
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Roma på grunn av den fantastiske stemningen, maten, temperaturen og det at jeg følte meg så hjemme der.

Kairo på grunn av Det Egyptiske Museet som jeg bare fikk noen timer i da jeg var der. Ville brukt en uke, og helst flyttet inn der også.

Anonymkode: ba5d9...82b

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet

Edinburgh, men jeg likte byen så godt at jeg flytta hit, så for besøk er jeg ikke sikker nå. Har utrolig lyst til å dra til Tokyo, så kan bli den byen når jeg får dratt dit :P

Skrevet

Helsinki - fordi jeg elsker det finske språket og er generelt fascinert av Finland. Landet og språket er både veldig nært og veldig fjernt på en gang. Jeg var i Nord-Finland sist sommer, men har ikke vært i Helsinki siden 2013. Da reiste jeg sammen med min avdøde kjæreste.

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg tror det må bli Dijon kanskje, eller Padova, åh, eller Reykjavik, eller Ålesund, eller Lyon, eller Budapest, eller Portland, eller Galway ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...