Gå til innhold

Til alle med "små" peniser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har selv slitt med tanker om dette så enormt mye. "Er den for liten?" "Er den god nok?" "Kommer hun til å synes at den er liten?" etc etc.

Her om dagen så fikk jeg endelig inn i hodet at de aller fleste kvinner rett og slett ikke bryr seg om det. Så til deg som sliter med dette fortsatt, ikke tenk på det. Den er mer enn god nok, den fungerer mer enn godt nok og den er ikke for liten. Kvinner sier det hele tiden på forumet, men jeg selv trodde ikke på det. Helt frem til jeg lå med noen igjen for første gang på nesten to år. (Pga. jeg var redd for at den var for liten) For å si det sånn, hun var mer enn fornøyd og sa veldig godt ifra om det rett etter vi hadde ligget sammen. Har vært med henne åtte ganger på bare litt under to uker. Hun sier ifra om hva som er godt og hva som ikke er godt.

Det som gjorde at jeg faktisk innså at størrelsen ikke har en dritt å si var når hun sa at jeg var den beste hun hadde ligget med. Og hun er veldig gira på flere ganger, sender meg meldinger så mobilen eksploderer om vi ikke kan pule igjen snart. 

Så til dere kvinner som alltid har sagt at størrelsen ikke betyr noe for de aller fleste av dere, takk for at dere har prøvd, og beklager for at vi ikke helt klarer tro på dere. Jeg tror virkelig på det dere sier nå. Og til alle menn, det er faktisk sånn at størrelsen ikke har noe å si for de aller aller fleste.

Med vennlig hilsen en mann på 19 år som er i full ekstase og ikke lenger deprimert over dette.

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 cm checking inn...ifølge kg er det mikropenis. Men her kommer damene tilbake for sex og får orgasmer i fleng

Eneste som har penisshamet meg m0 være 2 exer av meg. Men de var bare bitterfitte fordi jeg dumpa dem og skulle prøve å såre mest mulig

Det virket dessverre ikke på meg. Jeg bryr meg ikke hva kvinner syns om hverken det eller eller det andre

Anonymkode: 4c8d3...ce2

• Liker 4
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

12 cm checking inn...ifølge kg er det mikropenis. Men her kommer damene tilbake for sex og får orgasmer i fleng

Eneste som har penisshamet meg m0 være 2 exer av meg. Men de var bare bitterfitte fordi jeg dumpa dem og skulle prøve å såre mest mulig

Det virket dessverre ikke på meg. Jeg bryr meg ikke hva kvinner syns om hverken det eller eller det andre

Gjennomsnittet i Norge i 2017 var på 12-14 cm så vil ikke si det er mikropenis. Mikropenis er betegnelsen på peniser mindre enn 7,5cm i erekt tilstand.

Endret av Rogalending18
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Til TS: :klappe: Så bra!

Til AB: joooda, du bryr deg om hva kvinner syns, men håper du er fornøyd ihvertfall :)

Endret av Ichiko
  • Liker 2
Skrevet

Supert at du har funnet deg ei som vil fortsette å ha sex med deg :) God sex består av mer enn kun størrelsen! Og mange menn tror at derse penis på 14 i lengde og 14 i omkrets er liten , og det er jo ikke sant. Så mange menn har et forvridd syn på størrelse.

Men når det kommer til faktisk størrelse, så jo det har betydning . Og du har åpenbart ikke spurt "de aller fleste kvinner", som du hevder å tale for.

size3.jpg

Anonymkode: c97df...362

• Liker 2
Skrevet

Og du klarte bare ikke å dy deg...

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Ichiko skrev:

Til TS: :klappe: Så bra!

Til AB: joooda, du bryr deg om hva kvinner syns, men håper du er fornøyd ihvertfall :)

Nei det gjør jeg faktisk ikke. Jeg bryr meg ikke fordi det er helt teit og ingen problemstilling i det hele tatt. Hadde jeg hatt 6 cm stiv så hadde jeg brydd meg. Jeg bryr meg ikke om hva kvinner synest ellet hva menn synest om meg. Har det godt for meg srlv. Sluttet å bry meg for 3 åt siden😁 så nei

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Supert at du har funnet deg ei som vil fortsette å ha sex med deg :) God sex består av mer enn kun størrelsen! Og mange menn tror at derse penis på 14 i lengde og 14 i omkrets er liten , og det er jo ikke sant. Så mange menn har et forvridd syn på størrelse.

Men når det kommer til faktisk størrelse, så jo det har betydning . Og du har åpenbart ikke spurt "de aller fleste kvinner", som du hevder å tale for.

size3.jpg

Dette  litt som med puppestørrelser på damer. Alle menn foretrekker større om de kunne valgt. Men mindre er ikke noe problem

Damer som MÅ ha så og så stor og ikke klarer seg med en gjennomsnittelig har enten en dyp grop eller trenger å komme seg på sexkurs. Kvinner trenger ikke penis engang for å komme. 2 lesbiske kvinner uten penis og strapon kan ha veldig god sex. Så disse cm og mm er nok ikke så viktig. Men heller hva som foretrekkes mest

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, Rogalending18 skrev:

Jeg har selv slitt med tanker om dette så enormt mye. "Er den for liten?" "Er den god nok?" "Kommer hun til å synes at den er liten?" etc etc.

Her om dagen så fikk jeg endelig inn i hodet at de aller fleste kvinner rett og slett ikke bryr seg om det. Så til deg som sliter med dette fortsatt, ikke tenk på det. Den er mer enn god nok, den fungerer mer enn godt nok og den er ikke for liten. Kvinner sier det hele tiden på forumet, men jeg selv trodde ikke på det. Helt frem til jeg lå med noen igjen for første gang på nesten to år. (Pga. jeg var redd for at den var for liten) For å si det sånn, hun var mer enn fornøyd og sa veldig godt ifra om det rett etter vi hadde ligget sammen. Har vært med henne åtte ganger på bare litt under to uker. Hun sier ifra om hva som er godt og hva som ikke er godt.

Det som gjorde at jeg faktisk innså at størrelsen ikke har en dritt å si var når hun sa at jeg var den beste hun hadde ligget med. Og hun er veldig gira på flere ganger, sender meg meldinger så mobilen eksploderer om vi ikke kan pule igjen snart. 

Så til dere kvinner som alltid har sagt at størrelsen ikke betyr noe for de aller fleste av dere, takk for at dere har prøvd, og beklager for at vi ikke helt klarer tro på dere. Jeg tror virkelig på det dere sier nå. Og til alle menn, det er faktisk sånn at størrelsen ikke har noe å si for de aller aller fleste.

Med vennlig hilsen en mann på 19 år som er i full ekstase og ikke lenger deprimert over dette.

ENDELIG, vi har venta lenge på den.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette  litt som med puppestørrelser på damer. Alle menn foretrekker større om de kunne valgt. Men mindre er ikke noe problem

Damer som MÅ ha så og så stor og ikke klarer seg med en gjennomsnittelig har enten en dyp grop eller trenger å komme seg på sexkurs. Kvinner trenger ikke penis engang for å komme. 2 lesbiske kvinner uten penis og strapon kan ha veldig god sex. Så disse cm og mm er nok ikke så viktig. Men heller hva som foretrekkes mest

Hva faen gjør du? Endelig var det håp om en nedgang i flommen av penistråder. Zip it.

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det gjør jeg faktisk ikke. Jeg bryr meg ikke fordi det er helt teit og ingen problemstilling i det hele tatt. Hadde jeg hatt 6 cm stiv så hadde jeg brydd meg. Jeg bryr meg ikke om hva kvinner synest ellet hva menn synest om meg. Har det godt for meg srlv. Sluttet å bry meg for 3 åt siden😁 så nei

Ser absolutt ut som du bryr deg. Men jeg håper du er grei med damene og har det bra. Tudeluuu :vinke:

Skrevet

Enig med TS, tror de aller fleste damer gir blaffen i hvor stor den er. De fleste som føler trang til å gjøre narr av mannfolk med liten penis er trolig folk som sliter med langt mer alvorlige komplekser enn folk med liten penis syndrom. Så slapp av folkens med liten tiss, hver gang du leser et slikt innlegg, vit at det sitter mest trolig et troll i andre enden som har det langt verre.

Anonymkode: cefb4...02f

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som en mann som helt ærlig ikke er så gira på de større, dette er da min preferans. Andre har andre preferanser. Jeg foretrekker de i mindre størrelse. Så ikke alle menn foretrekker større ;)

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

size3.jpg

For NOEN har det betydning ja. Men for de aller fleste så har det ikke det. Som en annen person her svarte, to kvinner uten noe strapon eller lignende kan helt fint komme. Vil nå si det meste kommer an på kjemien og stemningen.

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

size3.jpg

Og igjen. Misterpoll er en like useriøs undersøkelse som det man kan lage her på KG, og må derfor tas med en gedigen klype salt. Alle seriøse undersøkelser viser at de fleste kvinner ikke bryr seg.

Og til TS: Good for you! Og du bekrefter det mange av oss andre med liten penis opplever. De fleste kvinner bryr seg ikke, og mange av dem viser at de kan ha like god, og til og med vel så god sex med en mann med liten penis. Det handler om tenning, kjemi, lek og teknikk i langt større grad enn størrelse. 

• Liker 3
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er supert! Håper flere lærer av deg! Det er sant, så lenge den ikke er 6 cm så er det ikke helt krise hvertfall :)
Og uansett er det viktigste at du er fornøyd med deg selv!

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke som med puppestørrelse på damer, for det er vagina og penis som har sex. Ja såklart kan man komme uten en stor penis, det er hovedsaklig klitorisorgasme kvinner får lettest uansett, men om penetreringssexen ikke er så stas , hva er egentlig poenget med det da, for kvinnens del? Det er ganske kjipt å bli fingret og slikket som foreplay, også under penetreringen bare føle sånn *meh*. Da kan man for kvinners del kun bli fingret og slikket som hele akten og droppe penetreringen, så det er jo såklart best om penetreringen er optimal for kvinnen også, siden det er det som gjør sexen optimal for mannen og en viktig del av sexen for hans del :)

Skrevet

Du er ung så det er sikkert hun også, altså uerfaren. Med litt erfaring vil nok denne jenta også innse at større er deiligere. 

Anonymkode: b3c26...3c4

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Sphere skrev:

Og igjen. Misterpoll er en like useriøs undersøkelse som det man kan lage her på KG, og må derfor tas med en gedigen klype salt. Alle seriøse undersøkelser viser at de fleste kvinner ikke bryr seg.

Og til TS: Good for you! Og du bekrefter det mange av oss andre med liten penis opplever. De fleste kvinner bryr seg ikke, og mange av dem viser at de kan ha like god, og til og med vel så god sex med en mann med liten penis. Det handler om tenning, kjemi, lek og teknikk i langt større grad enn størrelse. 

Nope , seriøse undersøkelser fra helseinstitutt og sexklinikker viser at de fleste kvinner syntes størrelsen har noe å si. Det betyr ikke at penisen må være 18 centimeter, men at størrelsen har noe å si :)
I tillegg til tenning, kjemi, teknikk, følelser osv som du nevner såklart :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er ung så det er sikkert hun også, altså uerfaren. Med litt erfaring vil nok denne jenta også innse at større er deiligere. 

Anonymkode: b3c26...3c4

Sånn var det for mitt og mange med meg , sitt tilfelle ja.... Nå vet vi jo ikke hvordan størrelse ts har, så det kan godt hende ts sin er deilig nok, og det virker jo som det siden han har funnet en jente som vil ha sex med han mange ganger, men ingen tvil om at heller større enn mindre er deiligere ja. Om man kun tenker på penetreringen og ikke de andre aspektene av sex.

Skrevet

Den psykologiske effekten av "size matters" gjør kvinnen seg selv en bjørnetjeneste. 

En mann kan ikke operere større penis som kvinner kan m pupper.

Hva skjer i senga når 75% av norske sliter med selvtilliten som følge av at de ikke kan innfri på størrelse.

Konsekvensene av dette blir mer impotens, generelt dårligere sex, økt omsetning hos Kondomeriet, og mer salg av flytbilletter til land som Vietnam, Fillipinene og Thailand.

Er norske kvinner tjent med det?

Anonymkode: cefb4...02f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...