AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Er dere bevisst på at dere selv i på de stedene i ansiktet der dere vil at den dere er tiltrukket av skal ta på dere, eller legger dere merke til at den dere er tiltrukket av3 beføler seg selv i ansiktet? Dette er visstnok et tegn på flørting: https://markedgarstephens.wordpress.com/2011/10/25/auto-erotic-touch-sending-a-sexy-signal/ Anonymkode: d3736...662
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Da flørter jeg omtrent til en hver tid , og det stemmer ikke. Jeg sitter alltid å hviler hodet på hånden og pirker med fingrene på ansiktet mitt , enten det er på jobb, når jeg sitter ved et bord og prater med venner, eller på bardisken eller hvor som helst. Anonymkode: af8f1...dd1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Haha, samme som han fyren som trodde jeg flørta vilt med ham fordi jeg satt og fiklet med håret. Tror kanskje man burde ta noen av disse signalene med en klype salt. Jeg er ganske nevrotisk av meg og kan finne på å gjøre mye rart når jeg snakker med folk. Anonymkode: fc7ef...cc8 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror kanskje man burde ta noen av disse signalene med en klype salt. Jeg er ganske nevrotisk av meg og kan finne på å gjøre mye rart når jeg snakker med folk. Anonymkode: fc7ef...cc8 Enig og samme her ! Anonymkode: af8f1...dd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå