AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Hvor kan jeg kjøpe sprinkelseng m madrass osv og vippestol billig på nett? Dette er noe som skal stå hos meg når tantebarn kommer på besøk eller overnatting. Tenker ikke på IKEA eller Jollyroom for der har jeg allerede sett. Tenker at under 1000kr for en sprinkelseng og ca 500kr for en vippestol er ok pris. Tips taes imot med takk! Anonymkode: c0eae...a03
atropos Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Finn.no. Kanskje ikke madrass da. Den ville jeg kjøpt på Ikea eller noe. Evnt ville jeg kjøpt en reiseseng på finn. Da er det lettere å pakke bort når tanteungen ikke er på besøk. 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #3 Skrevet 28. februar 2018 Madrass kjøper man ny. Anonymkode: 99f03...b51 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #4 Skrevet 28. februar 2018 Går fint å kjøpe brukt madrass, hvis man undersøker den nøye. Den må være hel og ren og ikke minst fast og hard, på grunn av krybbedødsfaren. Tror dog jeg ville gått for en reiseseng, og ikke en sprinkelseng om den ikke skal brukes så ofte... Anonymkode: 177b9...724 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #5 Skrevet 28. februar 2018 Vi fikk alt dette gratis på finn. Følg med så dukker det som regel opp noe. Hadde aldri kjøpt nytt når du kun skal ha det til besøk. Men hadde skaffet en reiseseng istedenfor. Lett å pakke bort når du ikke trenger den. En sprinkelseng tar mye plass. Anonymkode: 4cbb8...ba2 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #6 Skrevet 28. februar 2018 Tror ikke du vil få behov for sprinkelseng. Tviler på foreldrene sender spedbarnet på overnatting. Anonymkode: 14911...25a
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #7 Skrevet 28. februar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke du vil få behov for sprinkelseng. Tviler på foreldrene sender spedbarnet på overnatting. Anonymkode: 14911...25a Både mine foreldre, mannen min sine foreldre og hans søster har sprinkelseng og vippestol til vår lille jente. Det har vært gull! Alle tingene er allerede brukt en del, og babyen kan enda bruke det lenge. Vi har en veldig sammensveiset familie. Er hos foreldrene mine et par ganger i uken. Da sover hun gjerne i sengen på dagtid også. Svigers bor noen timers kjøretur unna. Da må vi overnatte når vi er der. Vi kjøpte forresten vårt pp jollyroom. Der er det ofte veldig tilbud. Ville bare ventet og sett når det du vil ha kommer på salg. Anonymkode: 86edf...93c
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #8 Skrevet 1. mars 2018 Kjøp og salggrupper på Facebook, der er det mye bra utstyr til en billig penge 😊 Anonymkode: 5a53c...344
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #9 Skrevet 1. mars 2018 Takker for svar. Går nok kanskje for én reiseseng, men kan reiseseng brukes til spedbarn. Tenker jo også når de er på besøk her og kanskje skal ha en lur, hvor skal de sove hen da? Stellebord har jeg fått, så gjenstår bare sovedelen og vippestol + noen leker. Anonymkode: c0eae...a03
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #10 Skrevet 1. mars 2018 Denne her virket jo genial?? https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnesenger-tilbehor/reisesenger/moweo-moon-reiseseng-pink-melange Hva tenker dere? Tror jeg kanskje går for denne... Anonymkode: c0eae...a03
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #11 Skrevet 1. mars 2018 Eller hva med denne? https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnesenger-tilbehor/reisesenger/beemoo-baby-level-til-rejseseng Anonymkode: c0eae...a03
Gjest GoldenLioness Skrevet 1. mars 2018 #12 Skrevet 1. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eller hva med denne? https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnesenger-tilbehor/reisesenger/beemoo-baby-level-til-rejseseng Anonymkode: c0eae...a03 Noen mødre som har testet den og synes den er helt OK 😃 http://forum.babyverden.no/threads/beemoo-reiseseng.1812304/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå