AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Ellers Pakistan? De drar jo til Tyrkia...men dette er jo verdens verste land for kvinner i følge enkelte her på kg. I tillegg er Tyrkia verdens verste land...... men hvorfor er det da ferieparadis for mange nordmenn? Skulle de ikke vært steinet til døde?? Anonymkode: 552f5...61a
FactsOverFeelings Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Holder meg unna alle land som er direkte styrt av Religion 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Jeg ville aldri dratt til Tyrkia.. men der i motsetning til de andre landene du nevner så satser de nå på tursime. Anonymkode: ee082...4c3 3
EvaLena Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 Skulle gjerne reist til Afghanistans og Pakistan jeg. Dessverre er ikke Afghanistan noe charter sted ennå, men kanskje i fremtiden. Pakistan kan du reise til. Skulle gjerne vært i Saudi Arabia og flere av landene i Midtøsten. 6
WubWub Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 Fordi det er mange hakk farligere og lite egnet for turisme. I Tyrkia derimot er omtrent hele infrastrukturen i de store byene lagt opp for oss turister 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. februar 2018 #6 Skrevet 27. februar 2018 Holder meg unna islamske land
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #7 Skrevet 27. februar 2018 Av alle steder så kom du på Afghanistan og Pakistan? Kan du noe som helst om disse landene?🤦🏻♀️ Kunne i det minste sagt India og Iran!😂 Der får man oppleve KULTUR, god mat, gjestfrihet, severdigheter og ikke minst fantastisk fine steder. Ja, desverre så må kvinner bære sjal og dekke hoftene med en tunika/jakke (noe damene faktisk prøver å bekjempe veldig hardt nå), men du får MYE mer igjen sv å besøke India og Iran enn Pakistan og Afghanistan. Har de hoteller i Afghanistan i det heletatt? Er jo krig i dette landet jo! Og Pakistan kunne jeg ALDRI finni på å besøkt. Der går folk rundt med våpen og har som kultur skyte i bryllup til og med. Anonymkode: 25888...a63 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #8 Skrevet 28. februar 2018 Hvorfor er Tyrkia verdens verste land? Anonymkode: 25888...a63
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #9 Skrevet 28. februar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Av alle steder så kom du på Afghanistan og Pakistan? Kan du noe som helst om disse landene?🤦🏻♀️ Kunne i det minste sagt India og Iran!😂 Der får man oppleve KULTUR, god mat, gjestfrihet, severdigheter og ikke minst fantastisk fine steder. Ja, desverre så må kvinner bære sjal og dekke hoftene med en tunika/jakke (noe damene faktisk prøver å bekjempe veldig hardt nå), men du får MYE mer igjen sv å besøke India og Iran enn Pakistan og Afghanistan. Har de hoteller i Afghanistan i det heletatt? Er jo krig i dette landet jo! Og Pakistan kunne jeg ALDRI finni på å besøkt. Der går folk rundt med våpen og har som kultur skyte i bryllup til og med. Anonymkode: 25888...a63 Både Afghanistan og Pakistan har faktisk noen helt fantastisk flotte naturområder, som kan sies å være enda flottere enn de i Iran og India. En variert og spennende kultur har de også. Ingen av disse landene består av bare "en" folkegruppe. Store deler av afghanerne er persere/tajiks som snakker tilnærmet helt likt som de snakker i Iran. Salutt/skyting i bryllup gjøres til og med her i Norge nå og da. Les gjerne litt om landene, tror du ville blitt svært overrasket. Anonymkode: e9043...d9d 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #10 Skrevet 28. februar 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ellers Pakistan? De drar jo til Tyrkia...men dette er jo verdens verste land for kvinner i følge enkelte her på kg. I tillegg er Tyrkia verdens verste land...... men hvorfor er det da ferieparadis for mange nordmenn? Skulle de ikke vært steinet til døde?? Anonymkode: 552f5...61a Fordi norske (skandinaviske) kvinner elsker å bli rundpult av mannsjåvinistiske tyrkere. Feminismen legger vi igjen hjemme når vi skal på ferie skjønner du. Anonymkode: 7f6c7...338 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #11 Skrevet 28. februar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Av alle steder så kom du på Afghanistan og Pakistan? Kan du noe som helst om disse landene?🤦🏻♀️ Kunne i det minste sagt India og Iran!😂 Der får man oppleve KULTUR, god mat, gjestfrihet, severdigheter og ikke minst fantastisk fine steder. Ja, desverre så må kvinner bære sjal og dekke hoftene med en tunika/jakke (noe damene faktisk prøver å bekjempe veldig hardt nå), men du får MYE mer igjen sv å besøke India og Iran enn Pakistan og Afghanistan. Har de hoteller i Afghanistan i det heletatt? Er jo krig i dette landet jo! Og Pakistan kunne jeg ALDRI finni på å besøkt. Der går folk rundt med våpen og har som kultur skyte i bryllup til og med. Anonymkode: 25888...a63 India er mye mye mer farligere enn Pakistan.. Anonymkode: 6f54b...f61 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #12 Skrevet 28. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Både Afghanistan og Pakistan har faktisk noen helt fantastisk flotte naturområder, som kan sies å være enda flottere enn de i Iran og India. En variert og spennende kultur har de også. Ingen av disse landene består av bare "en" folkegruppe. Store deler av afghanerne er persere/tajiks som snakker tilnærmet helt likt som de snakker i Iran. Salutt/skyting i bryllup gjøres til og med her i Norge nå og da. Les gjerne litt om landene, tror du ville blitt svært overrasket. Anonymkode: e9043...d9d Tviler ikke på det, men særlig trygt er det ikke i Afghanistan. Jeg hadde faktisk tenkt på å reise til Pakistan en gang, men visum var så tungvint at jeg ikke gadd. Anonymkode: 42ae0...e24
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #13 Skrevet 28. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi norske (skandinaviske) kvinner elsker å bli rundpult av mannsjåvinistiske tyrkere. Feminismen legger vi igjen hjemme når vi skal på ferie skjønner du. Anonymkode: 7f6c7...338 Men hvorfor ikke pakistanere da???? Anonymkode: 552f5...61a
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #14 Skrevet 28. februar 2018 Kunne lett dratt til Iran. Tenk om jeg hadde funnet meg ei skjønn snelle slik som Aylar Lie? Hun er blandt de peneste jeg har sett. Anonymkode: 72e23...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #15 Skrevet 28. februar 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ellers Pakistan? De drar jo til Tyrkia...men dette er jo verdens verste land for kvinner i følge enkelte her på kg. I tillegg er Tyrkia verdens verste land...... men hvorfor er det da ferieparadis for mange nordmenn? Skulle de ikke vært steinet til døde?? Anonymkode: 552f5...61a Hvorfor er afghanere på ferie i Norge? Anonymkode: df6e5...f20
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #16 Skrevet 28. februar 2018 Det er jo ganske opplagt hvorfor man ikke drar til Afghanistan på ferie. Det er ikke mulig å få kjøpt seg en kald pils der. Noen flere grunner enn det trenger ikke jeg. Det er derimot lett å oppdrive i Tyrkia. Anonymkode: 724f4...e2e 3
Djungelvrål Skrevet 28. februar 2018 #17 Skrevet 28. februar 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ellers Pakistan? De drar jo til Tyrkia...men dette er jo verdens verste land for kvinner i følge enkelte her på kg. I tillegg er Tyrkia verdens verste land...... men hvorfor er det da ferieparadis for mange nordmenn? Skulle de ikke vært steinet til døde?? Anonymkode: 552f5...61a Tyrkia er et paradis for kvinner ift. Afganistan. I Tyrkia har ikke menn lovfestet rett til å voldta kona si så ofte de gidder, det har menn i Afganistan. Afganistan er er drittland! 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #18 Skrevet 28. februar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er Tyrkia verdens verste land? Anonymkode: 25888...a63 Jeg synes ikke det, men Tyrkia snakkes så stygt om her inne. Anonymkode: 552f5...61a
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #19 Skrevet 28. februar 2018 Jeg kjenner noen som har vært på ferie der faktisk! Ski-ferie til og med. Ikke akkurat chartertur, men det går an hvis man er spesielt interessert. Og mann. Anonymkode: ff132...e1b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #20 Skrevet 28. februar 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Både Afghanistan og Pakistan har faktisk noen helt fantastisk flotte naturområder, som kan sies å være enda flottere enn de i Iran og India. En variert og spennende kultur har de også. Ingen av disse landene består av bare "en" folkegruppe. Store deler av afghanerne er persere/tajiks som snakker tilnærmet helt likt som de snakker i Iran. Salutt/skyting i bryllup gjøres til og med her i Norge nå og da. Les gjerne litt om landene, tror du ville blitt svært overrasket. Anonymkode: e9043...d9d Jeg har besøkt alle disse landene, utenom Pakistan. Det virker ikke som om du har besøkt Iran selv, utifra hva du skriver her😂 Afghanistan kan absolutt ikke måle seg med Iran. Anonymkode: 25888...a63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå