Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine to venner har begynt å date/flørte med hverandre og det har gjort vennedynamikken litt annerledes. Noen ganger føler jeg meg ganske uønsket å da er det som om de finner unnskyldninger for å få meg raskt vekk, andre ganger er de ganske inkluderende å vi oppfører oss som en vennegjeng igjen. Hvordan skal jeg takle det? Det er bare pinlig, å jeg kjenner det sliter på selvfølelsen fordi jeg føler meg uønsket/avvist.

Anonymkode: b8b42...eed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å heng med de ilag med andre og ikke bare de to. Hvis du henger med bare de to, så sørg for å alltid komme de i forkjøpet, før de rekker å lage en stemning der du føler deg som tredje hjulet, så si at du har en annen avtale eller skal hjem å spise eller på trening eller noe. Og ikke overtolk situasjoner der du føler deg litt som tredje hjulet, de hadde jo ikke hengt med deg om de egentlig ville ha deg vekk, men det blir jo litt kleint for alle parter når noen er forelska og oppslukt av hverandre.

Anonymkode: 4abeb...b55

AnonymBruker
Skrevet

At venner blir mindre prioritert under nye forhold er da ikke noe nytt. Alle ønsker å tilbringe mest tid med kjæresten sin i forelskelses-fasen, og da helst alene, ja. 

Det vil nok gå over etter en stund. 

Anonymkode: 37a4a...62b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...