AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Jeg har vurdert å finne meg ei kvinne fra et mindre velstående land, eks. Ukraina. Fordi jeg ikke har hell med kvinnene her hjemme. Tviler på at så mange her har gjort det samme, siden dette er et kvinneforum, men kanskje dere kjenner noen. Hvordan vil dere si at den gjennomsnittlige hentebruden er? Er de greie mennesker? Anonymkode: 7f6c5...fc1
Gjest making.a.mess Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Ut i fra det heg har lest er det fare for å bli lurt for penger før giftemål finner sted med de fra østeuropa. Men vet ikke noe særlig om dem ellers. Har aldri møtt en hentebrud derfra. Kjenner flere med koner fra thailand. Jeg syntes thaiene har en hyggelig væremåte, jobber hardt, flinke kokker og fordi buddhismen er så flexibel så blir ikke religion noe mas. Dog må man vel regne med å måtte bidra økonomisk til familien hennes. Mange av de som har thaikoner er interessert i thailand som feriemål og liker maten, kulturen etc.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Huff. Dette er menneskehandel. Hvorfor blir du ikke forelsket? Drømmedama er ikke på tinder. Møt de i den virkelige verden. Vær grei og snill, og damene kommer. Ikke kjøp deg hvertfall. Det er lavmåls. Anonymkode: a2312...f92 18
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Huff. Dette er menneskehandel. Hvorfor blir du ikke forelsket? Drømmedama er ikke på tinder. Møt de i den virkelige verden. Vær grei og snill, og damene kommer. Ikke kjøp deg hvertfall. Det er lavmåls. Anonymkode: a2312...f92 Har ingen ting med å ikke bli forelsket, men som skrevet; jeg har ikke hell med damene. Med andre ord at de ikke er interessert eller bare avviser meg etter en stund. Hevder at jeg er for kjedelig. Det er heller ikke menneskehandel viss jenta faktisk vil gifte seg. Anonymkode: 7f6c5...fc1 2
cat808 Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Huff. Dette er menneskehandel. Hvorfor blir du ikke forelsket? Drømmedama er ikke på tinder. Møt de i den virkelige verden. Vær grei og snill, og damene kommer. Ikke kjøp deg hvertfall. Det er lavmåls. Anonymkode: a2312...f92 Sikkert fordi norske kvinner er ekstremt kravstore av hva delv selv er verdt. Til å med samlivsforskere og moderne litteratur er enig Ukrains har ekstremt vakre kvinner og de er ikke like kravstor og har gammle verdier og er ei heller ikke påvirket av feminismen 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #6 Skrevet 27. februar 2018 20 minutter siden, cat808 skrev: Sikkert fordi norske kvinner er ekstremt kravstore av hva delv selv er verdt. Til å med samlivsforskere og moderne litteratur er enig Ukrains har ekstremt vakre kvinner og de er ikke like kravstor og har gammle verdier og er ei heller ikke påvirket av feminismen La oss ikke begynne med en slik diskusjon :/ Anonymkode: 7f6c5...fc1 17
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #7 Skrevet 27. februar 2018 Forstår deg på en måte. Jeg syntes norske kvinner er så dominerende, kontrollerende, kjedelige og ikke minst så maskuline i både væremåten og snakkemåten. For ikke å glemme utroskap 🙄 Er det to ting man ikke kan stole på, så er det været og damene. Anonymkode: 2bda9...567 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #8 Skrevet 27. februar 2018 De stiller strengere krav til praktiske ting , altså penger. Du skal betale frisør hver måned, negler, merkevesker, reise tur retur for kusinen og moren deres på besøk, være sjåfør for hun og vennindegjengen når de er på byen, og siden hun er hentebrud har hun ikke følelser for deg og ser på det som helt naturlig å være utro om hun har lyst til å ha sex med noen andre, det skal være et bra hus, alt skal ligge tilrette for henne, og noen gidder ikke engang å lage mat, mange har temperament og viser ikke respekt, nettopp fordi du er avslørt som å ikke ha respekt for de siden du tror du kan kjøpe de, så da blir de bare endenes opp med å utnytte deg så godt de kan og kreve så mye de kan av deg som en fillerye. Ikke mye samarbeide på gang der nei, de driter jo i deg og følelsene og behovene dine, så lenge de selv har det bra og får dekket sine behov. Anonymkode: 99139...c71 19
cat808 Skrevet 27. februar 2018 #9 Skrevet 27. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår deg på en måte. Jeg syntes norske kvinner er så dominerende, kontrollerende, kjedelige og ikke minst så maskuline i både væremåten og snakkemåten. For ikke å glemme utroskap 🙄 Er det to ting man ikke kan stole på, så er det været og damene. Anonymkode: 2bda9...567 Irrasjonelle følelser som svinger opp og ned er aldri til å stole på. Ene dagen elsker de deg ......1 uke de føler seg misforstått/ikke sett så er de utro Følelser er ikke til å stole på og kvinner handler kun etter følelser og ikke logikk 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #10 Skrevet 27. februar 2018 52 minutter siden, AnonymBruker said: Har ingen ting med å ikke bli forelsket, men som skrevet; jeg har ikke hell med damene. Med andre ord at de ikke er interessert eller bare avviser meg etter en stund. Hevder at jeg er for kjedelig. Det er heller ikke menneskehandel viss jenta faktisk vil gifte seg. Anonymkode: 7f6c5...fc1 Er det fortsatt ikke menneskehandel hvis jenta vil gifte seg med deg for å bli norsk statsborger, for så å skille seg så snart hun har oppnådd det hun egentlig ønsker? Hva med å prøve å bli mer interessant i stedet for å importere en kone fra et mindre bra land? Anonymkode: 615b5...512 7
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #11 Skrevet 27. februar 2018 28 minutter siden, AnonymBruker said: Forstår deg på en måte. Jeg syntes norske kvinner er så dominerende, kontrollerende, kjedelige og ikke minst så maskuline i både væremåten og snakkemåten. For ikke å glemme utroskap 🙄 Er det to ting man ikke kan stole på, så er det været og damene. Anonymkode: 2bda9...567 På hvilken måte er norske kvinner dominerende, kontrollerende, kjedelige og maskuline? Anonymkode: 615b5...512 14
ViljaH Skrevet 27. februar 2018 #12 Skrevet 27. februar 2018 Alle hentebruder har nøyaktig samme personlighet... nei. Så de er vel ulike seg imellom. Noener spake mens andre er sjefete. 2
Tøytigern Skrevet 27. februar 2018 #13 Skrevet 27. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vurdert å finne meg ei kvinne fra et mindre velstående land, eks. Ukraina. Fordi jeg ikke har hell med kvinnene her hjemme. Tviler på at så mange her har gjort det samme, siden dette er et kvinneforum, men kanskje dere kjenner noen. Hvordan vil dere si at den gjennomsnittlige hentebruden er? Er de greie mennesker? Anonymkode: 7f6c5...fc1 De er helt ulike individer. Quite enkelt. 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #14 Skrevet 27. februar 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: De stiller strengere krav til praktiske ting , altså penger. Du skal betale frisør hver måned, negler, merkevesker, reise tur retur for kusinen og moren deres på besøk, være sjåfør for hun og vennindegjengen når de er på byen, og siden hun er hentebrud har hun ikke følelser for deg og ser på det som helt naturlig å være utro om hun har lyst til å ha sex med noen andre, det skal være et bra hus, alt skal ligge tilrette for henne, og noen gidder ikke engang å lage mat, mange har temperament og viser ikke respekt, nettopp fordi du er avslørt som å ikke ha respekt for de siden du tror du kan kjøpe de, så da blir de bare endenes opp med å utnytte deg så godt de kan og kreve så mye de kan av deg som en fillerye. Ikke mye samarbeide på gang der nei, de driter jo i deg og følelsene og behovene dine, så lenge de selv har det bra og får dekket sine behov. Anonymkode: 99139...c71 Stemmer ! Jeg har selv vært elsker til flere hentekoner fra østeuropa som rike gamliser har kjøpt. Noen ganger må de bare ha et skikkelig ligg for å holde ut med gubbekuken ute i grisebygda. Anonymkode: 69e9d...d5b 3
Tøytigern Skrevet 27. februar 2018 #15 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Stemmer ! Jeg har selv vært elsker til flere hentekoner fra østeuropa som rike gamliser har kjøpt. Noen ganger må de bare ha et skikkelig ligg for å holde ut med gubbekuken ute i grisebygda. Anonymkode: 69e9d...d5b Stakars.
Tøytigern Skrevet 27. februar 2018 #16 Skrevet 27. februar 2018 Dette er velferdsflyktninger som har funnet et smutthull i lovverket for å få innvandre til Norge. Hverken mer eller mindre. 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #17 Skrevet 27. februar 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det fortsatt ikke menneskehandel hvis jenta vil gifte seg med deg for å bli norsk statsborger, for så å skille seg så snart hun har oppnådd det hun egentlig ønsker? Hva med å prøve å bli mer interessant i stedet for å importere en kone fra et mindre bra land? Anonymkode: 615b5...512 Fordi jeg ikke har seksuell erfaring (stort minus blant norske kvinner) og jeg har nådd peak value. Altså tror jeg mitt beste vaøg er hentebrud og jeg kan alltid håpe hun vil begynne å like meg etter noen år. Jeg er i alle fall en god mann, om ikke en så voldsomt tilyrekkende en. Anonymkode: 7f6c5...fc1
cat808 Skrevet 27. februar 2018 #18 Skrevet 27. februar 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte er norske kvinner dominerende, kontrollerende, kjedelige og maskuline? Anonymkode: 615b5...512 Kontrollerende og kjedelig er jeg enig i vertfall
WubWub Skrevet 27. februar 2018 #19 Skrevet 27. februar 2018 Skulle jeg først giftet meg med noen fra utlandet så hadde det ikke blitt med noen fra russland, øst-europeiske land eller thailand. Dette medfører ofte store utgifter. Ville heller gått for noen fra fillippinene, indonesia eller f.eks peru. Det er ikke samme fokus på penger der 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #20 Skrevet 27. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke har seksuell erfaring (stort minus blant norske kvinner) og jeg har nådd peak value. Altså tror jeg mitt beste vaøg er hentebrud og jeg kan alltid håpe hun vil begynne å like meg etter noen år. Jeg er i alle fall en god mann, om ikke en så voldsomt tilyrekkende en. Anonymkode: 7f6c5...fc1 Alder og bosted? Yrke? Kanskje du kan date noen på kg? Anonymkode: a2312...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå