AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Hva GJØR man med defekte vaskemaskiner? Er det noen som kjøper dem og fikser dem? Jeg har nå to stående i vaskekjelleren. Har ingen planer om å starte vaskemaskinsamling, selv om jeg er godt igang. Flotte, dyre, maskiner begge to. Anonymkode: 27823...98e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 De som leverer den nye vaskemaskinen tar med seg den gamle. Sist jeg kjøpte vaskemaskin spurte de om de skulle ta med den gamle da jeg betalte i butikken. Tror det kostet en 50-lapp ekstra. Anonymkode: 89125...c20
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De som leverer den nye vaskemaskinen tar med seg den gamle. Sist jeg kjøpte vaskemaskin spurte de om de skulle ta med den gamle da jeg betalte i butikken. Tror det kostet en 50-lapp ekstra. Anonymkode: 89125...c20 Ingen leverer, her bærer vi sjøl. Og betaler sannelig ikke for at de skal hente den gamle. Hrmpf. Da får de stå der de står, gitt. Anonymkode: 27823...98e
puppi Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 Hjelper vel lite at de er flotte og dyre, når de er defekte? Lever dem der det selges hvitevarer, de er pliktig til å ta imot dette gratis.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, puppi skrev: Hjelper vel lite at de er flotte og dyre, når de er defekte? Lever dem der det selges hvitevarer, de er pliktig til å ta imot dette gratis. Det er jo et kupp for den som kan fikse og selge videre. Anonymkode: 27823...98e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #6 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen leverer, her bærer vi sjøl. Og betaler sannelig ikke for at de skal hente den gamle. Hrmpf. Da får de stå der de står, gitt. Anonymkode: 27823...98e Kjør den til nærmeste el-butikk. De er pliktig å ta imot gratis om de selger tilsvarende produkter. Evt lever på søppelfyllinga. Anonymkode: 6906a...6f0
puppi Skrevet 27. februar 2018 #7 Skrevet 27. februar 2018 Just now, AnonymBruker said: Det er jo et kupp for den som kan fikse og selge videre. Anonymkode: 27823...98e Så legg dem ut på gis bort på finn, da. Eller orker/gidder du ikke dette heller? De får fikse annonse selv? Flott, alledere gjort. Her: https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?search_type=SEARCH_ID_BAP_WANTED&q=defekt vaskemaskin 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #8 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjør den til nærmeste el-butikk. De er pliktig å ta imot gratis om de selger tilsvarende produkter. Evt lever på søppelfyllinga. Anonymkode: 6906a...6f0 Det koster penger å levere på søppelfyllinga. Så dersom jeg skulle blitt kvitt den hadde det billigst nok vært å legge ut annonse om at den gis bort? Men da sitter jeg vel igjen med disse her i noen år. Anonymkode: 27823...98e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #9 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, puppi skrev: Så legg dem ut på gis bort på finn, da. Eller orker/gidder du ikke dette heller? De får fikse annonse selv? Flott, alledere gjort. Her: https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?search_type=SEARCH_ID_BAP_WANTED&q=defekt vaskemaskin Får du en slags narkotisk rus av å ha en obsternasig oppførsel? Anonymkode: 27823...98e
puppi Skrevet 27. februar 2018 #10 Skrevet 27. februar 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det koster penger å levere på søppelfyllinga. Så dersom jeg skulle blitt kvitt den hadde det billigst nok vært å legge ut annonse om at den gis bort? Men da sitter jeg vel igjen med disse her i noen år. Anonymkode: 27823...98e Du er nå vittig, du får to alternativer. Ett gratis, ett du antar koster penger (men som også er gratis). Og eneste du gidder kommentere, er den du antar koster penger? Jaja. Endret 27. februar 2018 av puppi
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #11 Skrevet 27. februar 2018 2 minutter siden, puppi skrev: Du er nå vittig, du får to alternativer. Ett gratis, ett du antar koster penger (men som også er gratis). Og eneste du gidder kommentere, er den du antar koster penger? Jaja. Det koster å levere på søppelfyllinga. punktum. Har gjort det flere ganger. Du må også kjøre en halvtime for å komme dit. Anonymkode: 27823...98e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #12 Skrevet 27. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det koster penger å levere på søppelfyllinga. Så dersom jeg skulle blitt kvitt den hadde det billigst nok vært å legge ut annonse om at den gis bort? Men da sitter jeg vel igjen med disse her i noen år. Anonymkode: 27823...98e Nei, elektriske artikler skal være gratis å levere. Gjelder som regel all el-avfall og annet miljøskadelig. Anonymkode: 5fa84...af5 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #13 Skrevet 27. februar 2018 Det er gratis å levere inn defekte hvitevarer til butikk som selger hvitevarer. Samme om du har kjøpt dem der, eller ikke. Anonymkode: d742e...ead 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #14 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er gratis å levere inn defekte hvitevarer til butikk som selger hvitevarer. Samme om du har kjøpt dem der, eller ikke. Anonymkode: d742e...ead Dette. Ferdig snakka. Anonymkode: 3b995...641 1
Gjest PaN Skrevet 27. februar 2018 #15 Skrevet 27. februar 2018 Man kaster de jo selvsagt til måsene ute, de må jo ha en bolig å krype inn i
Arabella Skrevet 27. februar 2018 #16 Skrevet 27. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det koster penger å levere på søppelfyllinga. Så dersom jeg skulle blitt kvitt den hadde det billigst nok vært å legge ut annonse om at den gis bort? Men da sitter jeg vel igjen med disse her i noen år. Anonymkode: 27823...98e Jeg måtte kjøpe både vaskemaskin og tørketrommel for et halvt år siden eller rundt der. De gamle begynte å svikte like etter hverandre etter trofast tjeneste i nesten 20 år. Det kan godt hende det hadde gått an å reparere dem, men det ville gjerne kostet noen tusener for alt jeg vet, så det tok jeg ikke sjansen på. De hadde fungert prikkfritt i alle år. Det var rent vemodig å skilles fra dem. Gjør som du får forslag om her, TS.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #17 Skrevet 27. februar 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva GJØR man med defekte vaskemaskiner? Er det noen som kjøper dem og fikser dem? Jeg har nå to stående i vaskekjelleren. Har ingen planer om å starte vaskemaskinsamling, selv om jeg er godt igang. Flotte, dyre, maskiner begge to. Anonymkode: 27823...98e Sett annonse på finn. Jeg har gitt bort slik, da er de blitt hentet og båret ut. I tillegg tok de med seg andre ting til min store glede. Anonymkode: 05130...d38 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #18 Skrevet 27. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det koster å levere på søppelfyllinga. punktum. Har gjort det flere ganger. Du må også kjøre en halvtime for å komme dit. Anonymkode: 27823...98e Da bør du anmelde fyllinga, for elavfall skal alltid være gratis å levere. Anonymkode: 4b8c2...3dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå