Gå til innhold

Pasientskadeerstatning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går jeg frem for å søke om pasientskadeerstatning? Steg for steg? På forhånd takk. 

Anonymkode: e99ba...99e

Videoannonse
Annonse
Gjest making.a.mess
Skrevet

Det er investeringen verd å ha en god advokat, hvis ikke kan saken din fort strande ved første motspill. Npe betaler advokaten din fra det øyeblikket du får medhold. Men det kan koste deg 10-40000 innen den tid. Saken er langt fra ferdig når du får medhold, de neste årene kan gå med til å fastsette omfanget av skadene. 

Skrevet

Lykke til. Jeg ble feiloperert 7 ganger. Fikk ikke erstatning. «Slikt kan skje i den kirurgiskeverden» - typ svar fikk jeg. Prøvde to ganger og la til og med frem skriv fra to psykologer om plagene mine før, under og etter.

Endre til slutt opp med å gjennomgå EN ny operasjon hoa det private til 45.000 kr - de fikset det👍

Anonymkode: 62eb6...f2f

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går jeg frem for å søke om pasientskadeerstatning? Steg for steg? På forhånd takk. 

Anonymkode: e99ba...99e

Du kontakter npe på nett eller telefon. Men vær klar over at å søke npe på egenhånd nesten er bortkastet du skal ha en klar og erkjent skade for å få medhold. Og om du får medhold så er det ikke nødvendigvis noe du får noen kroner ut av.

Anonymkode: 99d8d...b08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...