Gå til innhold

Kan jeg bruke dette antrekket? Hvilken strømpebukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære dere flinke snille damer, jeg trenger råd! Jeg er håpløs til å pynte meg...

Skal på et arrangement det  antrekket skal være pent. Kjøpt denne kjolen http://m2.hm.com/m/no_no/productpage.0608040001.html og disse skoene https://mobilsite.skoringen.no/ara-damepump-sort-12-33439.aspx . Blir det ok? 

Hvordan strømpebukse velger jeg?

Har ikke peiling på det her..

Anonymkode: 8955b...28d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kjør på, dette antrekket blir nok rålekkert.

Dropp strømpebukse, still med stayups, kommer til å bli råsexy :trampe:

Skrevet

Farge? Min erfaring (fra hjemme i stuen og på soverommet) er at de ruller...

Hi

Skrevet

Du trenger ikke strømpebukse (men like fint med både hudfarget og svart, bare ike ta sånn skiny strømpebukse)

Anonymkode: 60a2a...c4b

• Liker 1
Skrevet

Kjolen ser veeeeldig kort ut, om modellen bøyer seg vil rumpa nesten tyte ut. Det er også vinter ute enda med sprengkulde, så med mindre arrangementet skal foregå mange måneder frem i tid ville jeg brukt helsvart strømpebukse. Å gå med kort kjole og barbeint når det er 10 minus utendørs funker faktisk ikke så bra. 

Anonymkode: a12d8...1c6

• Liker 2
Skrevet

Sort, vanlig strømpebukse. 20 denier. Ingen strømpebukse eller såkalt hudfarget ser malplassert ut om vinteren.

Anonymkode: e31ae...54c

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjolen ser veeeeldig kort ut, om modellen bøyer seg vil rumpa nesten tyte ut. Det er også vinter ute enda med sprengkulde, så med mindre arrangementet skal foregå mange måneder frem i tid ville jeg brukt helsvart strømpebukse. Å gå med kort kjole og barbeint når det er 10 minus utendørs funker faktisk ikke så bra. 

På meg slutter kjolen akkurat i overkant av kne-skålene, blir det for kort? Uanstendig? 

Tar til meg råd om svart strømpebukse. Blir ikke dumt med at de skoene har sånn strikk ved ankelen?

Fant bare blomstrete kjoler i butikken, å det vil jeg ikke ha...

Hi

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På meg slutter kjolen akkurat i overkant av kne-skålene, blir det for kort? Uanstendig? 

Tar til meg råd om svart strømpebukse. Blir ikke dumt med at de skoene har sånn strikk ved ankelen?

Fant bare blomstrete kjoler i butikken, å det vil jeg ikke ha...

Hi

Nei, da høres det greit ut. På modellen slutter de midt på låret. Om vinteren passer det dårlig, spesielt om du ikke har stillongs under. Ikke fordi du ser uanstendig ut (kjolen har jo lange ermer og høy hals) - men heller malplassert som noen sier, siden det er full vinter utendørs. 

Skrevet

Den er lang nok 😉 Og jeg ville valgt Nearly Black, ikke fullt så mørk som sort - men likevel sort

• Liker 4
Skrevet

Ikke bruk sort, det blir så hardt. Bruk heller en i grønt.

Anonymkode: 03934...833

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bruk sort, det blir så hardt. Bruk heller en i grønt.

Anonymkode: 03934...833

Neinei. Ikke grønn kjole OG strømpebukse.

Bruk sånn nesten svart som skrevet over ja

Anonymkode: ebf4b...064

• Liker 8
Skrevet

Takk for råd! Vet ikke om jeg finner eller tørr å bruke grønn  strømpebukse. Men tenker den nesten  svart var en god ide. Om noen har hår og sminketips tar jeg imot det også 😊 Har lys(bleik) hud, brune øyne. Langt brunt hår. 

Hi

Skrevet

Med de skoene tror jeg du kommer til å få halsbetennelse.

Anonymkode: 85484...96e

Skrevet

Skal mest sannsynlig kjøre dit, (kan vel skifte sko i garderoben eller i bilen) skal være inne. Hm, tror ikke det blir så fint med støvletter, eller?  Kan vel uansett ha med skiftesko? Og tenkte å putte på en tettsittende bukse fra iallefall, det må vel gå bra... Detter er ikke julebord, men årstiden er da den samme ca, å virker da som folk bruker pums og korte kjoler da? (Ikke så mye erfaring selv, men)

Hi

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Kontormus skrev:

Den er lang nok 😉 Og jeg ville valgt Nearly Black, ikke fullt så mørk som sort - men likevel sort

Hvilken butikk finner jeg Nearly Black strømpebukser i?

Hi

Gjest Konditorfrue
Skrevet

Husk kåpe i kulden 😉ville gått for nearly Black str bukse,linde har,flott antrekk 👍kos deg👍

Skrevet

Jeg ville gått for en glatt svart strømpebukse. 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken butikk finner jeg Nearly Black strømpebukser i?

Hi

Prøv hos klesbutikk som også selger strømper, hvis du ikke har tilgang til ren strømpebutikk :)

Skrevet

Jeg ville gått for maks 40 den sort strømpebukse. Du får de på de fleste av kjedebutikkene. 

Skrevet

En strømpebukse med striper eller med litt knæsj farge. Så får du spritet opp et ellers sort og kjedelig plagg. 

Anonymkode: 98872...4f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...