AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Trenger desperat tips til støydemping på lesesal! Hva bruker dere? Sånne små ørepropper funker tydeligvis ikke. Jeg er ute etter hva som helst som stenger ute "hviskeroping", hosting, harking, knitring, slafsing, ja, det meste av lyder. Finnes det hodetelefoner som gjør jobben? Til en ok pris ... Kan man bruke aktivt støydempende musikkhodetelefoner? Kommer ikke til å bruke dem til å høre musikk. Anonymkode: 4634f...3e9
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Trenger desperat tips til støydemping på lesesal! Hva bruker dere? Sånne små ørepropper funker tydeligvis ikke. Jeg er ute etter hva som helst som stenger ute "hviskeroping", hosting, harking, knitring, slafsing, ja, det meste av lyder. Finnes det hodetelefoner som gjør jobben? Til en ok pris ... Kan man bruke aktivt støydempende musikkhodetelefoner? Kommer ikke til å bruke dem til å høre musikk. Anonymkode: 4634f...3e9 Ja det kan du. Anonymkode: 2787e...d05 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det kan du. Anonymkode: 2787e...d05 Takk for raskt svar Hvor høyt opp må jeg i prisklasse? Anonymkode: 4634f...3e9
penny_ Skrevet 3. mars 2018 #4 Skrevet 3. mars 2018 Du må stikke øreproppene såpass langt inn at det blir tett. Er det ørepropper med lyd i du tenker på? Har du prøvd et par med slike propper? https://www.platekompaniet.no/globalassets/steinar/elektronikk/kygo/e7800_black_metal_grey_back.jpg Kjøp et par hvor det følger med propper i forskjellige størrelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå