Nick Etmitt Skrevet 14. februar 2005 #1 Del Skrevet 14. februar 2005 Noen som har lest denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 14. februar 2005 #2 Del Skrevet 14. februar 2005 Har ikke lest den.. Men den står på listen min over bøker jeg skal lese.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 14. februar 2005 #3 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg holder på, men har ikke kommet noe særlig langt ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2005 #4 Del Skrevet 14. februar 2005 Begynte på den i går, og skal lese DaVincikoden etterpå. Spennende lesing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 14. februar 2005 #5 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg begynte på den, men den var en julegave så jeg ble ikke ferdig. Nå er broren min ferdig med den, så jeg skal låne den og lese den snart. Har lest Da Vinci koden og syntes den var god - og spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. februar 2005 #6 Del Skrevet 16. februar 2005 Oh yeah. Bra underholdning, jeg elsker konspirasjonsteorier – men faglig er boka helt på jordet. Det Brown, Baigent og Leigh markedsfører som bomber og sensasjoner er vilkårlige og kombinasjoner av 50 år gammel forskning.... Hvor utgangspunktet er som galest, blir resultatet originalest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 16. februar 2005 #7 Del Skrevet 16. februar 2005 Veldig god underholdning, men faglig holder boken ikke. De skal ha for å presisere at det kun er en hypotese, ikke en teori e.l., men de konklusjonene de kommer til..! Så lenge man ikke tar det for god fisk er boken god tidtrøyte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå