Fjaselina Skrevet 4. mars 2018 #21 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ups, Jeg så ikke gjennom det jeg skrev, og det gidder jeg heller aldri å gjøre. Så du får irritere deg så mye du vil over skrive feilene, jeg bryr meg ikke. jeg har 4 i norsk, noe som faktisk er veldig bra, da veldig mange i klassen min har 3. Anonymkode: 84ba7...28b Sorry. Argumentet ditt om at 4 er veldig bra fordi mange i klassen har 3 er ELENDIG argumentering. 4 er ein ok karakter, men det har jo absolutt ingen relevans kva dei andre har! 3 i matte er greitt nok, du klarer deg gjennom ungd.skulen med 3 i matte. Endret 4. mars 2018 av Fjaselina 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #22 Del Skrevet 4. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg gjør det ikke dårlig i matte. Ja, jeg gjør det dårligere ei matte enn i andre fag... men jeg er fortsatt ikke direkte dårlig. jeg går på ungdomskolen i byen min som har mest prøver og vurderinger, så det er vell ikke rart at jeg må jobbe så mye med skolen. Det er veldig vanskelig å jobbe med matte hver eneste dag, når jeg har alle de andre fagene jeg også må jobbe med. Anonymkode: 84ba7...28b 3 er dårlig karakter. Mange som ikke bryr seg om skolen får den karakteren. For all del, man trenger ikke forsøke få gode karakterer eller bry seg, men 3 er dårlig. Du kan drite i matte, du er ikke en dårlig person av den grunn. Anonymkode: 3083c...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #23 Del Skrevet 4. mars 2018 Jeg forstår hvordan du føler det, at du har blitt fratatt følelsen av å være fornøyd med karakteren din. Jeg kunne være fornøyd med B på eksamen på universitetet, frem til jeg så at snittet la på B. Da var det ikke lenger bra nok. Selv om du har fått mest 3-ere tidligere, så kan det være at læreren din likevel mener at du kan/bør få til bedre. Dette kan kanskje vises gjennom utregningene og resonnementene dine, at du burde fått til mer. Du kan jo spørre læreren hva du bør jobbe mer med, for å gå opp til 4 f.eks. Hvis du ikke vil prioritere faget, så gjør du ikke det. Anonymkode: 94023...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #24 Del Skrevet 4. mars 2018 Til alle som sier at 3 er en dårlig karakter. Greit nokk at dere synes den er dårlig, men når jeg gjør mitt beste så synes jeg at det beste er bra nokk. 3 er det beste jeg har fått denne gangen. Og fordi jeg gjør mitt beste så er det bra for meg! Egentlig så har ikke karakterer alt å si på hvor mye innsats man legger i ting. jeg må jobbe beinhardt for å få en 5 eller 6. Mens enkelte av vennene mine får det uten å åpne bøkene! Anonymkode: 84ba7...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #25 Del Skrevet 4. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår hvordan du føler det, at du har blitt fratatt følelsen av å være fornøyd med karakteren din. Jeg kunne være fornøyd med B på eksamen på universitetet, frem til jeg så at snittet la på B. Da var det ikke lenger bra nok. Selv om du har fått mest 3-ere tidligere, så kan det være at læreren din likevel mener at du kan/bør få til bedre. Dette kan kanskje vises gjennom utregningene og resonnementene dine, at du burde fått til mer. Du kan jo spørre læreren hva du bør jobbe mer med, for å gå opp til 4 f.eks. Hvis du ikke vil prioritere faget, så gjør du ikke det. Anonymkode: 94023...5aa Dette er et snilt svar som er akseptabelt å skrive! mange her skriver bare masse dritt uten å tenke seg om.. Anonymkode: 84ba7...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #26 Del Skrevet 4. mars 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: 3 er dårlig karakter. Mange som ikke bryr seg om skolen får den karakteren. For all del, man trenger ikke forsøke få gode karakterer eller bry seg, men 3 er dårlig. Du kan drite i matte, du er ikke en dårlig person av den grunn. Anonymkode: 3083c...470 Jeg bryr meg om skolen selv om jeg får 3 i matte. Det er innsatsen som teller ikke karakteren. På skole sitter jeg med en gutt som driter i skolen, men for det om får bra karakterer. Han øver ikke litt engang og følger ikke med i timen. vi hadde samme snitt i fjor! Anonymkode: 84ba7...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå