Xina Skrevet 14. februar 2005 #1 Skrevet 14. februar 2005 Jaja,så er burdekjolen jeg har kjøpt meg til salgs og jeg har bestemt meg for og leie. De som vil kan lese grunnen her.Og ikke minst se bilde av kjolen jeg skal leie. :D http://foreldrehuset.com/showthread.php?t=5982
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #2 Skrevet 14. februar 2005 Nydelig!!! Skikkelig lekker kjole :-)
Xina Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2005 Nydelig!!! Skikkelig lekker kjole :-) Takk for det :-)
Xina Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2005 Skal du gifte deg som gravid? Jeg skal ikke gifte meg som gravid.Da kunne jeg ikke hatt den kjolen,for den sitter helt stramt over magen. Skal ikke ha flere barn jeg.Er kjempe fornøyd med de 3 jeg har
Miori Skrevet 14. februar 2005 #6 Skrevet 14. februar 2005 Kjempe fin kjole du har funnet deg... Hmmmm.. Nå lurer jeg på om jeg skal bytte ut den jeg har kjøpt meg også???
Xina Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2005 Kjempe fin kjole du har funnet deg... Hmmmm.. Nå lurer jeg på om jeg skal bytte ut den jeg har kjøpt meg også??? Takk :-) Hihi..du kan få kjøpt Lilly kjolen jeg har til salgs nå
Arwen Skrevet 14. februar 2005 #9 Skrevet 14. februar 2005 Jeg skal ikke gifte meg som gravid.Da kunne jeg ikke hatt den kjolen,for den sitter helt stramt over magen. Nydelig kjole! Min hadde samme snittet, bare at draperingen begynnte lengre ned og jeg skal love deg den satt godt ikke plass til mye mage der nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå