Gå til innhold

Spørsmål til kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som en liten kuriositet så ønsker jeg å stille dere kvinner et spørsmål. Det har sikkert blitt stilt før men ikke skyt meg for at jeg ikke bumper en gammel tråd.

Det har seg sånn at en de tingene som tenner meg mest er å slikke en kvinne i rumpa. Såkalt rimming. Jeg har andre helt normale ting som tenner meg veldig mye, men denne litt småkinky og dirty aktiviteten er noe som virkelig får blodet til å bruse.

Så si meg. Hva synes akkurat du om det dersom du har møtt noen som har gjort det på deg?

Anonymkode: 6457a...b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var med en som gjorde det uten å spørre, og det var overhodet ikke greit! Jeg reagerte med å syntes det var avstøtende, og litt respektløst i og med at han bare gjorde det og ikke engang spurte. Rumpehull skal man liksom avklare at er greit å fikle med først, det gjelder vel deg også, at du syns kvinner skal spørre deg om det er greit at de dytter en finger i rumpa di og ikke bare gjør det....

Nå noen år senere hvor jeg har fast partner ville jeg vært åpen til å prøve å motta det for å se om jg likte det om han hadde spurt.
Hvis jeg hadde følt det var like rart som sist så hadde vi latt det være med det og ikke gjort det igjen, men om jeg likte det ville jeg jo sagt fra om at jeg likte det og at han gjerne må gjøre det igjen. Tror nok jeg ville syntes det hadde vært rart og ikke blitt direkte tent av det, men hvem vet, kanskje det er godt, så jeg hadde nok vært mer villig til å gi det en sjans nå  - etter avtale.

Anonymkode: 1888f...534

• Liker 1
Skrevet

Hva en synes når en tenker på en fremmed person på nett er noe ganske annet fra hva en tenker når en befinner seg i situasjonen.

Ta livet som det kommer du. Kanskje møter du ei som liker det, kanskje ikke. Sånn er det.

Anonymkode: 2197e...c04

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva en synes når en tenker på en fremmed person på nett er noe ganske annet fra hva en tenker når en befinner seg i situasjonen.

Ta livet som det kommer du. Kanskje møter du ei som liker det, kanskje ikke. Sånn er det.

Anonymkode: 2197e...c04

Jeg mener jo såklart med en evnt kjæreste/en som en er seksuelt involvert med. Har møtt flere som elsker det, noen synes det er ubehagelig og noen som har synes det er direkte motbydelig. 

Så svarte vel på mitt eget spm der, men kanskje lettere å se litt mer meninger som anonym?

Skrevet

Ikke greit, spør først. Selv syns jeg det ikke er kjekt når andre snuser meg i ræva(typ 69). Slikking der hadde jeg stukket temmelig kjappt ut ytterdøren. 

Anonymkode: 7b9ca...ebc

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd det, uten forvarsel, og jeg likte det overraskende godt.

Tenker at hvis jeg uansett er naken med en mann, så er jeg veldig komfortabel med ham. Og voksne kvinner kan jo si i fra om det er noe de ikke liker...

Anonymkode: cc8bb...555

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke greit, spør først. Selv syns jeg det ikke er kjekt når andre snuser meg i ræva(typ 69). Slikking der hadde jeg stukket temmelig kjappt ut ytterdøren. 

Anonymkode: 7b9ca...ebc

Sånt gjør en jo ikke uten forvarsel eller tidlig i et forhold. Er jo evnt noe som kommer etterhvert som en blir mer kjent.

Skrevet

Heldigvis aldri opplevd det, men hadde nok bjeffet noe om at jeg ikke var en tispe og smeltet bort. 

Anonymkode: ae4c3...d85

Gjest making.a.mess
Skrevet

Er ikke en hund heller..  så nei takk. 

Skrevet

Har ikke prøvd det, men kunne kansje likt d=) Det virket veldig sexy..må være nyvasket da seff

Anonymkode: 3ad48...d86

• Liker 1
Skrevet

Kjempedeilig, men ikke før jeg nærmer meg klimaks. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke prøvd det, men kunne kansje likt d=) Det virket veldig sexy..må være nyvasket da seff

Anonymkode: 3ad48...d86

Nyvasket er helt nødvendig. Begynner gjerne med en massasje rett etter dusjen, bare slappe av å nyte. Deretter en laaaang massasje av selve rumpa (ikkeno griseri, men selve rumpa, kvinnens vakreste kroppsdel :P) så er det etterhvert game on og slikking til klimaks. Mener jo selvfølgelig ikke kun rumpa, skal jo tilslutt bli en orgasme av det.

Helgeaktiviteter for spesielt intetesserte :)

Skrevet

Eksen min gjorde det på meg, og det var helt himmelsk! Blandinga av at man er følsom der bak og at det er litt tabu, hjalp meg alltid over kanten til orgasme. 

• Liker 1
Skrevet

Det kan være veldig deilig det, men det er jo absolutt fint om man spør først... 

Skrevet

Jeg har aldri prøvd, men kunne veldig gjerne tenkt meg det. Om det er godt eller Ikke, vet jeg jo ikke.

Men - ja takk! Prøver gjerne.

For MIN del blir det litt "kleint" om jeg får spørsmål først. Kan jeg få ta deg der... Kan jeg kysse der.. Blir litt som en fomlende tenåring. Er det noe som skjer som jeg ikke vil, sier en jo bare fra at det der føltes, flytter hånden hans vekk eller styrer han på rett spor. 

Er det noe jeg virkelig ikke vil, så sier jeg gjerne fra om det på forhånd.

Anonymkode: 21855...93e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vel egentlig aldri spurt og har kun prøvd med de jeg har kjent en stund. Har ertet med tunga litt farlig nært, da får en jo fort signaler om dette er et stort ja, eller et nei.

Skrevet

Jeg liker det så lenge det gjøres med omsorg og kjærlighet. Kjæresten min gjør det av og til. 

Anonymkode: 1cd27...c2a

• Liker 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: a0881...525

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...