AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Jeg vurderer å kjøpe hårfarge og farge håret selv. Er ikke interessert i å bruke flere tusen kroner hos frisør... Men hvilken av hårfargene man kan kjøpe på Vita/matbutikker/Normal osv bør man bruke? Altså, hvilket merke/type (fargen vil jo avhenge av hva man ønsker). Jeg ønsker å dekke over grå hår som kommer krypende, har ellers aldri hatt behov for å farge håret, har bare stripet det tidligere. Anonymkode: 902f2...2c5
Professor Orm Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vurderer å kjøpe hårfarge og farge håret selv. Er ikke interessert i å bruke flere tusen kroner hos frisør... Men hvilken av hårfargene man kan kjøpe på Vita/matbutikker/Normal osv bør man bruke? Altså, hvilket merke/type (fargen vil jo avhenge av hva man ønsker). Jeg ønsker å dekke over grå hår som kommer krypende, har ellers aldri hatt behov for å farge håret, har bare stripet det tidligere. Anonymkode: 902f2...2c5 Det har lite å si, alle funker. Kanskje jeg ville holdt en knapp på en fra L'oréal. Det er viktigere å velge riktig nyanse.
Muskath Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 Jeg bruker L'Oréal excellence creme, tror jeg den heter. Er fornøyd med den.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 Jeg og min mor bruker loreal Anonymkode: 1faa2...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå