Gå til innhold

Feil tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som føler de er født i feil tid? Sikkert noen som tenker de ville trives best om de levde for 200 år siden. Personlig tenker jeg at jeg er født 200 år for tidlig. Når jeg snakker med andre mennesker, når jeg ser hvordan andre mennesker lever, så tenker jeg at jeg vile hatt det bedre om jeg ble født 100 år senere

Anonymkode: 8a862...079

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om 200 eller 100 år vil jorda være et helvete av strålingsskada zombier, grov forurensing som kan sammenlignes med utslettende bølger som svartedauen og hundre ganger flere deprimerte folk enn i dag. Det vil nok finnes kule biler og tekniske dingser, men mennesker vil være mere plastikk enn sjel og ekthet, og sannsynligvis genmanipulerte, og jeg er ganske sikker på at det vil være et elendig dystopia.

Personlig skulle jeg ønske jeg var født 200 eller 3000 år tidligere.  Og er veldig glad for at jeg ikke er født bare 10 år senere enn jeg er. Når man ser hvordan ungdommen vokser opp i dag, livsstilen, verdiene og livene deres, falske idealer og psykiske diagnoser steget til sky, så må det være veldig trist og hardt. I det lange løp selvutslettende. Menneskeheten overlever nok ikke så lenge som 300 år til om vi fortsetter i denne retningen.

Anonymkode: dc6a6...33c

Skrevet

Men de som vokser opp idag vil ha mer informasjon og kunnskap, sannsynligvis vil de som vokser opp idag kunne leve til de er 200 år gamle. 

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Tror du burde lese deg litt opp hvordan det faktisk var for den alminnelige innbygger for 200 år siden. Så hadde du nok raskt forandret mening om at du ville ha levd i 1818.

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å bli født 50 åt fra nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...