AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Del Skrevet 27. februar 2018 Sofaen vår må dessverre skiftes ut etter lang og tro tjeneste, og jeg tråler nettet etter en ny. Siden det er 20 år siden sist vi handlet sofa er jeg ikke helt oppdatert på bra butikker å jakte i. Sofaen vi har i dag er fra LK Hjelle, og den kjøpte vi på Taburetten på Paradis, der vi også har vært innom denne gangen. Ellers tenker jeg å sjekke ut Slettvoll og Bolia i sentrum, evt også TiT i Teatergaten. Og kanskje Illums bolighus? Har jeg glemt noen bra butikker i samme segment da? Anonymkode: b34ef...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Del Skrevet 27. februar 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sofaen vår må dessverre skiftes ut etter lang og tro tjeneste, og jeg tråler nettet etter en ny. Siden det er 20 år siden sist vi handlet sofa er jeg ikke helt oppdatert på bra butikker å jakte i. Sofaen vi har i dag er fra LK Hjelle, og den kjøpte vi på Taburetten på Paradis, der vi også har vært innom denne gangen. Ellers tenker jeg å sjekke ut Slettvoll og Bolia i sentrum, evt også TiT i Teatergaten. Og kanskje Illums bolighus? Har jeg glemt noen bra butikker i samme segment da? Anonymkode: b34ef...297 Ja, skal du legge ned mye penger på en sofa, så er jo noen av de butikkene du nevner de rette. Men du kan lett bli skuffet, fordi noen av nutikkene har gått inn til regjeringen. Støtt opp om norske arbeidsplasser og kjøp norske produkter fra Ekornes eller Hjellejerde på Møbelringen, Bohus eller skeidar, med mindre dette er butikker du synes er for billige å handle på da, sammenlignet med de du ramser opp. Anonymkode: c3db2...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Del Skrevet 27. februar 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, skal du legge ned mye penger på en sofa, så er jo noen av de butikkene du nevner de rette. Men du kan lett bli skuffet, fordi noen av nutikkene har gått inn til regjeringen. Støtt opp om norske arbeidsplasser og kjøp norske produkter fra Ekornes eller Hjellejerde på Møbelringen, Bohus eller skeidar, med mindre dette er butikker du synes er for billige å handle på da, sammenlignet med de du ramser opp. Anonymkode: c3db2...b41 Bolia er da ikke dyrt? Går vel som billigbutikk. Uansett, så er Slettvoll norskprodusert? Anonymkode: 66dac...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #4 Del Skrevet 27. februar 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bolia er da ikke dyrt? Går vel som billigbutikk. Uansett, så er Slettvoll norskprodusert? Anonymkode: 66dac...8a0 Slettvoll er norsk, ja, det samme er LK Hjelle, som vi har sofa fra nå. Taburetten har også mye norsk og skandinavisk. Anonymkode: b34ef...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå