Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #1 Del Skrevet 14. februar 2005 Noen som kan hjelpe meg med hva slags kjønnsykdom jeg har fått? Var så ufattelig dum å hadde sex uten kondom og nå kom straffen. En dag etter..... Litt vanskelig å forklare, men det ser litt ut som kviser. Et rødt utslett med hvite prikker liksom. Det hverken klør eller svir, men det kan være litt ubehagelig om g-strengen ligger å gnikker på de. Har prøvd å søke rundt på nettet etter symptomer på hva det kan være men finner ingenting som passer til dette. Noen som har vært borte i noe lignende? Jeg har selvfølgelig bestillt time til lege og skal gi beskjed til "synderen" med en gang jeg vet hva det er. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 14. februar 2005 #2 Del Skrevet 14. februar 2005 Med "En dag etter..." mener du da at du hadde ubeskyttet sex i går, og i dag har du fått tegn på kjønnssykdom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #3 Del Skrevet 14. februar 2005 Nja.... litt mer enn en dag da kanskje. Hadde sex med han lørdag/natt til søndag. Synes det er litt rart jeg og ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 14. februar 2005 #4 Del Skrevet 14. februar 2005 Er du barbert? Pleier du barbere deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #5 Del Skrevet 14. februar 2005 Joda jeg barberer omtrent annen hver dag og jeg får noen nupper nå og da men dette er virkelig annerldes. Dessuten har jeg fått dette utslettet hvor jeg ikke barberer meg også. Det er hovedsaklig helt nederst på rompa liksom og på kjønnsleppene. Kan ikke se at det er noe innover.... :oops: uff sorry for detaljene her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #6 Del Skrevet 14. februar 2005 Uff er det ingen som vet? Jeg lurer og lurer.... Kan det være et herpesutbrudd? Og at det kom nå bare er tilfeldig? Har ikke fått påvist herpes, men det er liksom disse kvisene/blemmene som får meg til å lure litt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 14. februar 2005 #7 Del Skrevet 14. februar 2005 Hjelper neppe å spørre her. Har du fått noe (litt tidlig for symptomer eller hva?) så må du til lege uansett for å få antibiotika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 14. februar 2005 #8 Del Skrevet 14. februar 2005 Dersom han har vært der nede med en skjeggete hake, kan det være grunnen til utslettene dine. Hvis han har en aftershave/parfyme du ikke tåler, har du fått en allergisk reaksjon. Hvis du frykter herpes, kan du jo søke på nett etter bilder av det, og se om det ligner. Kikk på mange bilder. Og oppsøk lege, seff. Det blir umulig å spørre i et forum om noen vet hva det er, for vi har ikke sett det, naturlig nok. Det beste er absolutt å spørre en lege NÅ mens du har utslettet/blemmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #9 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg bestillte jo selvfølgelig legetime med en gang jeg fikk utslettet og er klar over at det er ingen som kan hjelpe meg via dette forumet! MEN lurte bare på om noen har egne erfaringer om hva det kan være.... Har faktisk tenkt på det med sjeggstubber selv, men han var ikke der nede så det er ikke det. Men har tenkt på om det kan være "gnagsår".... Vi hadde mye sex på liten tid og han var delvis barbert der nede og det blir jo en del gnissing så jeg håper jo selvfølgelig at det er det... Har ikke noe særlig lyst til å ta den samtalen jeg evt må ta da om han har gitt med noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå