AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #21 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når du liker å ha en penis i munnen så er du minst bi. Just saying. Anonymkode: 7c887...4aa Det er prøvd en gang med høy promille, men angrer ikke. Anonymkode: bb143...812
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #22 Skrevet 27. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi prater sammen hver dag og jeg skal tilbake om tre uker. Gleder meg veldig, men må si jeg blir usikker på min egen seksualitet i voksen alder. Veldig vanskelig å forholde seg til. Takk for støtten Anonymkode: bb143...812 Ikke vær så hard mot deg selv,mange gifte menn kommer ikke ut pga skam,du har fulgt følelsene dine,fortsett med det.du bestemmer over ditt liv,ingen har now med om h"n har penis. Anonymkode: b182e...914 1
Skriblerinna Skrevet 28. februar 2018 #23 Skrevet 28. februar 2018 Skjønner forvirringen, men det beste du kan gjøre er å tenke at de kategoriene vi opererer med i språket, bare er et forsøk på å gjøre noe som egentlig er veldig komplekst med uklare grenser til noe rasjonelt forståelig. Båsene vi setter oss selv og andre i, kan noen ganger gjøre det lettere å forstå verden og oss selv, men det er viktig å huske at dette bare er språk. Språket fanger ikke alltid opp alle nyanser ved virkeligheten. Kanskje kan du tenke at sex er noe som kan nytes ut fra tiltrekning og kjemi mellom menneskers indre, og at kroppens innpakning bare blir en måte å nyte dette på, uansett hvilken form den har. Jeg syns det er en vakker tanke, og har det litt slik selv 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #24 Skrevet 28. februar 2018 Da er min kjærlighet proklamert og gjett hvem som kommer langveis ifra på besøk i neste uke? 😊😊 Anonymkode: bb143...812
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå