AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 De siste 4mnd så har jeg vært 3 turer til Fillipinene på jobbreise og bodd på samme hotel hver gang. Helt fra dag 1 fikk jeg opp øynene for ei jente med det vakreste ansiktet jeg har sett. Hun jobber i resepsjonen og i baren hvor det har blitt noen sene kvelder. Etterhvert våget jeg meg å invitere henne ut på middagsdate og det ble en helt strålende kveld. Vi snakker begge flytende Engelsk. Sent på kvelden så forteller hun meg at hun er trans kvinne og jeg fikk nesten bakoversveis. Ei såkalt «pre-op», altså kvinne med penis. Etter å ha bearbeidet sjokket så ble jeg nysgjerrig siden jeg følte meg like tiltrukket av henne. (Hun er helt nydelig). Vi endte opp på hotelrommet mitt og hadde sex. Oralsex og anal. Med henne som «bottom». Etter jeg er kommet hjem så blir jeg mer og mer forvirret. Jeg har streng tatt hatt sex med en mann som ser ut som den nydeligste jenta noensinne. Jeg, heterofile mannen har hatt en erigert penis i munnen min med påfølgende ejakulasjon. Jeg er ikke fordømmende eller homofob, men dette føles ikke homofilt på en måte mens samtidig så føler jeg likevel en slags skam. Samtidig så har jeg forelsket meg i henne og jeg føler jeg er langt ute å kjøre. Er det noen andre her som har opplevd noe lignende? Anonymkode: bb143...812
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Er du forelsket så fortsett og se hva som skjer.men vær obs m tanke på om h"n vil ha et forhold. Lykke til videre. Anonymkode: b182e...914
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du forelsket så fortsett og se hva som skjer.men vær obs m tanke på om h"n vil ha et forhold. Lykke til videre. Anonymkode: b182e...914 Vi prater sammen hver dag og jeg skal tilbake om tre uker. Gleder meg veldig, men må si jeg blir usikker på min egen seksualitet i voksen alder. Veldig vanskelig å forholde seg til. Takk for støtten Anonymkode: bb143...812
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 There's no chicks with dicks, only men with tits. Anonymkode: 41b7e...e02 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: There's no chicks with dicks, only men with tits. Anonymkode: 41b7e...e02 Dette har vi i kameratflokken spøkt med i mange år. Jeg kan garantere deg at du hadde ikke trodd det selv. Er jo mange trans kvinner i Asia. Anonymkode: bb143...812
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #7 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Er mange transkvinner i Norge også. De er nok noe mer diskret her. Altså *kremt* hvem har ikke gått forbi en strippeklubb i Bangkok liksom.. høhø Kjenner iallefall ingen så har aldri forholdt meg til det før. Anonymkode: bb143...812
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #8 Skrevet 27. februar 2018 Det er ganske utrolig hvor lett man kan la seg "lure" , for mange opererte menn ser mer feminine og sexy ut som kvinner enn mange kvinner gjør! Men det ER jo og forblir jo en mann, uansett hvor mange gram plastikk pupper man har, hvor mange nosejober man har gjort, og hvor mange lag sminke og falske øyevipper og negler man har. Jeg tenker at du skal ikke dømme deg selv så mye om du faktisk har blitt forelsket i denne mannen, det finnes mange menn som er sammen med transpersoner, som anser seg som heterofile. Personlig tenker jeg at man er åpenbart homofil i slike tilfeller, men det ikke er så viktig å definere uansett, når man er glad i noen. Men det eneste du bør ha i bakhodet og være forsiktig med er følelsene dine generelt for en person (uansett om det hadde vært mann eller dame) i et annet land, for mest sannsynlig kan ikke dette forholdet bli noe langvarig eller seriøst. Om du derimot greier å se på det som en ferie fling så er nok det det lureste, men det er veldig typisk med utaggerende seksualitet blandt transpersoner som i homofile miljøer, og du er neppe den eneste turisten han har fått til sengs eller som han for tiden ligger med og sjarmerer. Vær forsiktig med at han ikke graver seg inn på samvittigheten din og begynner å spørre etter penger for syke besteforeldre og andre oppfunnede historier. Anonymkode: 4704c...5df 1
Gjest Alterego666 Skrevet 27. februar 2018 #9 Skrevet 27. februar 2018 Skjønner godt at dette utfordrer konvensjonene dine, særlig fordi flørten ble innledet med en kvinne, men du endte med sex med en annen penis. Da har du jo allerede tatt det største skrittet (pun intended) I stedet for å fokusere på penisen, ville jeg fokusert på personen og hva du ønsker ut av et forhold. Prinsipielt enkelt, selvsagt litt mer utfordrende i praksis.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #10 Skrevet 27. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ganske utrolig hvor lett man kan la seg "lure" , for mange opererte menn ser mer feminine og sexy ut som kvinner enn mange kvinner gjør! Men det ER jo og forblir jo en mann, uansett hvor mange gram plastikk pupper man har, hvor mange nosejober man har gjort, og hvor mange lag sminke og falske øyevipper og negler man har. Jeg tenker at du skal ikke dømme deg selv så mye om du faktisk har blitt forelsket i denne mannen, det finnes mange menn som er sammen med transpersoner, som anser seg som heterofile. Personlig tenker jeg at man er åpenbart homofil i slike tilfeller, men det ikke er så viktig å definere uansett, når man er glad i noen. Men det eneste du bør ha i bakhodet og være forsiktig med er følelsene dine generelt for en person (uansett om det hadde vært mann eller dame) i et annet land, for mest sannsynlig kan ikke dette forholdet bli noe langvarig eller seriøst. Om du derimot greier å se på det som en ferie fling så er nok det det lureste, men det er veldig typisk med utaggerende seksualitet blandt transpersoner som i homofile miljøer, og du er neppe den eneste turisten han har fått til sengs eller som han for tiden ligger med og sjarmerer. Vær forsiktig med at han ikke graver seg inn på samvittigheten din og begynner å spørre etter penger for syke besteforeldre og andre oppfunnede historier. Anonymkode: 4704c...5df Jeg har grei fartstid i Asia og er enig i masse av det du skriver. Derimot er jeg absolutt ikke homofil, aldri vært tiltrukket av menn. Så det er jo derfor jeg blir forvirret. Jeg har pleid å kunne spotte transkvinner i Asia veldig lett. Spesielt på høyde, større føtter, hender og grovere stemme. Men ikke her. Ingen silikon og lite sminke samt konservativt kledd og feminin stemme. Føles som et mindfuck når hun er så pen som hun er. Enig med dette angående forhold, men tror det er verst utbredt Thailand. Vet ikke om jeg kunne sagt noe til venner eller fam heller. Litt feigt av meg kanskje, men ønsker jo ikke å bli sett på som skjeiv. Hvem vet. Kanskje jeg har latente bi-tendenser. Tviler, men blir jo rar av mindre. Anonymkode: bb143...812
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #11 Skrevet 27. februar 2018 Kjenner en som er trans, norsk mann som virkelig ser ut som ei pen jente. H*n har ofte med seg menn hjem fra byen som ikke skjønner før de kommer hjem at ups dette var ingen dame. Men hittil har kun 1 trekt seg, tror mange menn inkl heterofile er nysgjerrig på peniser og sex med en når de plutselig har muligheten. Anonymkode: 6a83c...394 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #12 Skrevet 27. februar 2018 8 minutter siden, Alterego666 skrev: Skjønner godt at dette utfordrer konvensjonene dine, særlig fordi flørten ble innledet med en kvinne, men du endte med sex med en annen penis. Da har du jo allerede tatt det største skrittet (pun intended) I stedet for å fokusere på penisen, ville jeg fokusert på personen og hva du ønsker ut av et forhold. Prinsipielt enkelt, selvsagt litt mer utfordrende i praksis. Du er absolutt inne på noe. Trodde først hun spøkte med meg. Spørs om vi hadde endt til sengs edru. Jo jeg tror egentlig det. Interne konflikter pågår Anonymkode: bb143...812
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #13 Skrevet 27. februar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner en som er trans, norsk mann som virkelig ser ut som ei pen jente. H*n har ofte med seg menn hjem fra byen som ikke skjønner før de kommer hjem at ups dette var ingen dame. Men hittil har kun 1 trekt seg, tror mange menn inkl heterofile er nysgjerrig på peniser og sex med en når de plutselig har muligheten. Anonymkode: 6a83c...394 Helt uforberedt så tror jeg at jeg ville blitt sinna. Anonymkode: bb143...812
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #14 Skrevet 27. februar 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har grei fartstid i Asia og er enig i masse av det du skriver. Derimot er jeg absolutt ikke homofil, aldri vært tiltrukket av menn. Så det er jo derfor jeg blir forvirret. Jeg har pleid å kunne spotte transkvinner i Asia veldig lett. Spesielt på høyde, større føtter, hender og grovere stemme. Men ikke her. Ingen silikon og lite sminke samt konservativt kledd og feminin stemme. Føles som et mindfuck når hun er så pen som hun er. Enig med dette angående forhold, men tror det er verst utbredt Thailand. Vet ikke om jeg kunne sagt noe til venner eller fam heller. Litt feigt av meg kanskje, men ønsker jo ikke å bli sett på som skjeiv. Hvem vet. Kanskje jeg har latente bi-tendenser. Tviler, men blir jo rar av mindre. Anonymkode: bb143...812 Du er ikke heterofil når du er forelsket i en mann og du er ikke heteroseksuell når du har nytt sex med en mann. Dette er fordommene dine og skammen som snakker, den samme som også gjør at du tror du ikke kunne sagt noe til venner eller familie. Legg vekk fordommene dine, og innse at legning er flytende, og MÅ ikke være i bås Anonymkode: 4704c...5df 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #15 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke heterofil når du er forelsket i en mann og du er ikke heteroseksuell når du har nytt sex med en mann. Dette er fordommene dine og skammen som snakker, den samme som også gjør at du tror du ikke kunne sagt noe til venner eller familie. Legg vekk fordommene dine, og innse at legning er flytende, og MÅ ikke være i bås Anonymkode: 4704c...5df Jeg er enig at de ikke må være i bås. Men hvorfor blir jeg ikke tiltrukket av menn i dusjen på treningsenteret da? Jeg ville ikke nektet for det om jeg ble det. Jeg spurte en barndomsvenn om dette, han er homofil. Han svarte meg at homofile ikke tiltrekkes av kvinner, derav; transkvinner med genuint kvinnelig utseende. De tiltrekkes naturligvis menn som ligner menn. Eventuelt transmenn. Jeg føler det blir veldig komplekst å forstå seg på. Men klart, det er ikke akkurat heterofilt å ha en penis i munnen når en selv er utstyrt med en. Men ville jeg gjort det samme med en cis mann? Definitivt ikke. Anonymkode: bb143...812
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #16 Skrevet 27. februar 2018 Du ble jo tiltrukket av henne som kvinne. Homofile vet at de tenner på menn. Dersom du ikke gjør det er du ikke homofil. Ikke føl skam Du tenner på hennes femininitet til tross for at det er en penis der. Jeg ville bare kost meg og gjort det som kjennes rett og godt. Anonymkode: 05973...d33 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #17 Skrevet 27. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ble jo tiltrukket av henne som kvinne. Homofile vet at de tenner på menn. Dersom du ikke gjør det er du ikke homofil. Ikke føl skam Du tenner på hennes femininitet til tross for at det er en penis der. Jeg ville bare kost meg og gjort det som kjennes rett og godt. Anonymkode: 05973...d33 Takk, vi tenker ganske likt. Men samtidig så lurer jeg litt på om jeg lurer meg selv. Walks like a duck, quacks like a duck.. får ta tiden til hjelp. Skulle jeg finne ut at jeg er bi så er det nå bare sånn. Bare tviler på det, dessuten litt rart å plutselig bli det i en alder av 32. Anonymkode: bb143...812
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #18 Skrevet 27. februar 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke heterofil når du er forelsket i en mann og du er ikke heteroseksuell når du har nytt sex med en mann. Dette er fordommene dine og skammen som snakker, den samme som også gjør at du tror du ikke kunne sagt noe til venner eller familie. Legg vekk fordommene dine, og innse at legning er flytende, og MÅ ikke være i bås Anonymkode: 4704c...5df Hun er ikke mann. Hun har penis. Bortsett fra penis har hun et kvinnelig og feminint uttrykk og det er dette TS har forelsket seg i. Synes ikke det er noe galt med dette TS. Det viktigste er vel å være trygg og glede seg over livet uten å skade seg selv og andre. Hva man definerer seg som er ikke viktig. Du hadde ikke forelsket deg i henne om hun så ut som en mann eller ikke var kvinnelig på den måten du liker. Mange menn hadde ikke klart å la penisen passere, men om du kan nyte det så nyt det! Anonymkode: 8f2ce...b82 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #19 Skrevet 27. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er ikke mann. Hun har penis. Bortsett fra penis har hun et kvinnelig og feminint uttrykk og det er dette TS har forelsket seg i. Synes ikke det er noe galt med dette TS. Det viktigste er vel å være trygg og glede seg over livet uten å skade seg selv og andre. Hva man definerer seg som er ikke viktig. Du hadde ikke forelsket deg i henne om hun så ut som en mann eller ikke var kvinnelig på den måten du liker. Mange menn hadde ikke klart å la penisen passere, men om du kan nyte det så nyt det! Anonymkode: 8f2ce...b82 Takk. Er veldig enig. Så tenker jeg litt at når jeg kan bli så forvirret av noe som egentlig ikke er så innviklet, så tør jeg ikke forestille meg hvordan livet til en transperson er/har vært. Det må være ganske tøft. Anonymkode: bb143...812
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #20 Skrevet 27. februar 2018 Når du liker å ha en penis i munnen så er du minst bi. Just saying. Anonymkode: 7c887...4aa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå