AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Vurderer å kjøpe meg tredemølle. Har Googlet litt og ser at de fleste anbefalinger og erfaringer er på de møllene i 15 000kr-klassen. Er det noen som har erfaring med de møllene som ligger i prisklassen 5-8 tusen? Anonymkode: b2f4a...15b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 Jeg kjøpte mølle på salg, så jeg fikk en Abilica Trex 7 til innenfor ditt budsjett. Jeg er fornøyd med den, til mitt bruk. Om jeg vil anbefale den videre, kommer helt an på hva du vil med mølla di. Skal du gå eller løpe? Hvor tung er du? Skal du løpe langt eller kort, og ikke minst, hvor mange kilometer på mølla? Hvor fort ønsker du å løpe? Er det viktig for deg med et bånd som veksler raskt mellom hastigheter, eller godtar du en langsommere fartsøkning? Det er jo dumt om du ender opp med å bruke 8000 på en mølle du ikke er fornøyd med. Anonymkode: f29ab...392
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #3 Skrevet 28. februar 2018 Enig med forrige AB, det kommer helt an på bruk. Mannen løper fort, og tungt. Jeg liker intervaller. Og mølla er hyppig i bruk. Billig-varianten (som jeg har prøvd hos andre og på hotell-treningsrom) hadde aldri fungert her. De oppleves ofte mer ustabile, de er ofte smalere, de har færre funksjoner og reagerer senere. Oppsummert - om du vet den vil bli mye brukt, og brukt til løping og ikke gåing i motbakke, ville jeg gått for en skikkelig mølle i utgangspunktet. Anonymkode: d404e...cf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå