Alloe Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Jeg kjøpte nylig en PC hos Komplett, men fant da den kom fram ut at den ikke var noe jeg kunne bruke, og sendte den tilbake. Jeg har nå fått melding om at den var skadet, og at de ikke kunne ta den i mot, og at den vil returneres til meg. Har jeg nå noen mulighet til å få tilbake pengene? Jeg har ennå ikke fått tilbake PC-en, så jeg kan ikke se om det er noen synlige skader, men jeg vet at det er utenkelig at den har blitt skadet av meg. Altså har den sannsynligvis blitt skadet under frakt. Kan jeg få noen form for erstatning? Jeg pakka den inn i samme eske som den kom med, så jeg antok at den var forsvarlig pakket, men man vet jo aldri. Jeg tenkte ikke på å ta noen bilder for å bevise at den var like hel da jeg sendte den. Finnes det noe jeg kan gjøre eller må jeg se på disse pengene som tapte, og kanskje slite med en helt håpløs PC de neste åra?
herremann Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 25 minutter siden, Alloe said: Jeg har nå fått melding om at den var skadet Hvilken type skade?
Alloe Skrevet 27. februar 2018 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, herremann skrev: Hvilken type skade? Dette er hva de skrev i meldingen: Sitat Denna blir dessvärre inte godkänd som angrefrist då den är fysiskt skadad. Den är skadad på höger sida, ser ut som att den har blivit knäckt. Usikker på hva skaden består i, men kanskje noen sprekker i plasten eller noe. Håper kanskje det er hengselet, for da må det vel ha vært noe som har skjedd av seg selv når man har åpna den, og da må det vel være reklamasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå