AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Likte dere denne serien? Jeg syntes den var ok. Tenker den appellerer til mennesker flest som har et lite reflektert forhold til andre mennesker. Som m det er overraskende at folk har problemer på privaten, liksom Jeg likte serien Dag bedre. Ihvertfall inntil de introduserte kjæresten til Dag som er irriterende og skaper unødvendige konflikter. Serien var interessant inntil den karakteren ble dominerende. Dag go assistenten hans var underholdende karakterer. Virker som om skriverne av Dag og en natt er fascinert av og liker kvinner med traumatiske bakgrunner og problemer, mens de glemmer at man ikke trenger være vanskelig å forholde seg til selv om man har en problematisk bakgrunn Anonymkode: cc894...e6c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Har ikke sett En natt enda, men hvis det er teamet bak Dag så skal jeg se den! Elsket DagAnonymkode: 3c768...685
Jordbærogfløte Skrevet 28. februar 2018 #3 Skrevet 28. februar 2018 Jeg likte den veldig godt på mange måter. Men noe intens til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå