Gå til innhold

Har du en sær mannlig venn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du en mannlig venn som misliker kvinner eller religioner? Vet du om menn som blir utstøtt grunnet sine meninger?

Anonymkode: 1dbe6...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mange mannlige venner som misliker religion. Antar at de ikke misliker kvinner. 

Hva er poenget med innlegget ditt?

Anonymkode: f9241...3bb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du en mannlig venn som misliker kvinner eller religioner? Vet du om menn som blir utstøtt grunnet sine meninger?

Jeg misliker slike stupide tråder, heldigvis har jeg ingen sære venner som starter slike.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har mange mannlige venner som misliker religion. Antar at de ikke misliker kvinner. 

Hva er poenget med innlegget ditt?

Anonymkode: f9241...3bb

At vi har en stor gruppe mennesker, gjerne unge menn, som faller utenfor sosialt og som har større tendenser til å ty til diverse former av ekstremisme for å føle seg akseptert, og for å føle seg hjemme

Just now, HalldirV2 said:

Jeg misliker slike stupide tråder, heldigvis har jeg ingen sære venner som starter slike.

Kanskje det hadde vært en bra ting å ha slike type venner. Om du ikke vil være venn med dem, hvem tror du vil det? Vi trenger at disse menneskene har et sosialt nettverk. Vi trenger et mer komplekst sosialt nettverk som fanger opp de som ikke passer inn

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At vi har en stor gruppe mennesker, gjerne unge menn, som faller utenfor sosialt og som har større tendenser til å ty til diverse former av ekstremisme for å føle seg akseptert, og for å føle seg hjemme

Kanskje det hadde vært en bra ting å ha slike type venner. Om du ikke vil være venn med dem, hvem tror du vil det? Vi trenger at disse menneskene har et sosialt nettverk. Vi trenger et mer komplekst sosialt nettverk som fanger opp de som ikke passer inn

Det er forskjell på å være utstøtt grunnet sine meninger og å ta til seg slike meninger grunnet det at man er utstøtt

Anonymkode: caa39...50a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen sliker venner, men tanken går fort til internettkrigerne i kommentarfeltet på diverse nettaviser. Som regel kjipt kvinnesyn og svært opptatt av islam og innvandrere. Om de blir utstøtt i sitt virkelige liv vet jeg ikke, men noen kjappe klikk inne på facebook profilen til disse menneskene viser ikke spesielt ressurssterke personer med stort sosialt nettverk.

Endret av Frankie Teardrop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...