Gå til innhold

Uææ... skal studere. Skummelt !

Fremhevede innlegg

Gjest Rimfrost
Skrevet

Jeg skal søke på flere studier i oslo... noen av dem er ved UiO og andre er på div høyskoler. Når jeg skal søke hybel, må jeg da søke på hybel BÅDE på uio OG et annet sted? For hvis jeg kommer inn på f.eks dyrepleier så kan jeg jo ikke ha hybel på uio... ?

Og hvilke andre steder enn uio har billige hybler ? Og hvor får jeg tak i søknadsskjema til hybel ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo se på finn.no og hybel.no

Det er et stort privat marked!

Gjest Rimfrost
Skrevet

Men hva om jeg kommer inn på Uio, og ikke trenger den private hybelen ? Hva gjør jeg da ?

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det ikke vanlig å vente med å skaffe seg hybel til etter at man har kommet inn? Dersom du vet at du skal bo i Oslo, så kan du jo finne ny hybel frem til semesterstart, og så finne noe annet nærmere studiestedet når du vet hvor du har kommet inn? Dersom du skal se etter hybel nå, så ville jeg nok sett der det er størst sjanse for å komme inn. Men det er vanligvis bare en måneds oppsigelse, så det er lett å skifte hybel senere (skjønt litt slitsomt å flytte da)

Gjest Rimfrost
Skrevet

Vel, jeg har alltid innbilt meg at man søker på hybel samtidig som man søker på studie?

Jeg mener, man får jo ikke vite hva man har kommet inn på før godt utpå sommeren, og da vil det vel være for sent å begyne å lete etter hybel ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...