Gå til innhold

Hvordan vil du beskrive en typisk ungkarsbolig ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor finnes det ikke et tilsvarende navn for single kvinner som bor alene ? Så vit jeg vet så finnes det ikke et tilsvarende ord. 

Hva vil dere si er de største forskjellene i  en singel kvinnes og en singel manns bolig ?

Anonymkode: 8d3c6...502

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart skinnsofa, røde puter. Gjerne også et skrivebord med en datamaskin i stua. 

Anonymkode: 01bfb...73d

• Liker 4
Skrevet

Et stort tv en lenestol med et lite bord med fjernkontrollen på, tomme flasker og chips poser flytende rundt stolen, klær som henger rundt omkring over møbler etc, oppvask som står, et bad som ser ut som en svinesti, den 7 armede lysestaken/ stjernen er i vinduet året rundt, blir bare skrudd av, støvsugeren står bortgjemt i en krok... er ikke meg, men et familiemedlem, har alltid på meg sko og setter meg aldri ned når jeg en sjelden gang er der....

Anonymkode: a7198...368

• Liker 2
Gjest Månestøv
Skrevet

Svart skinnsofa ja! Mørkt sofabord, evt glass. Diger TV, store høyttalere, gardiner som tydelig a mor har hengt opp

Skrevet

Kjøkken: rikelig med skitten oppvask med inntørkete matrester, klissete kjøkkengulv, bananfluer, søt rotten lukt av søppel 

Bad: vask full av skeggstubber, do som er klissete av urin, selvsagt med ringen parkert oppe, hauger med skitne klær og våte hånduker som lukter surt

Soverom: seng med gul dyne og pute som aldri har vært vasket, sokker og klær overalt

Stue: minst én gigantskjerm, digert stuebord som har som hovedfunskjon å lagre oppvask som kjøkkenet ikke hadde plass til, store mengder høytalere som ikke er i bruk.

Anonymkode: 84ed2...802

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøkken: rikelig med skitten oppvask med inntørkete matrester, klissete kjøkkengulv, bananfluer, søt rotten lukt av søppel 

Bad: vask full av skeggstubber, do som er klissete av urin, selvsagt med ringen parkert oppe, hauger med skitne klær og våte hånduker som lukter surt

Soverom: seng med gul dyne og pute som aldri har vært vasket, sokker og klær overalt

Stue: minst én gigantskjerm, digert stuebord som har som hovedfunskjon å lagre oppvask som kjøkkenet ikke hadde plass til, store mengder høytalere som ikke er i bruk.

Leiligheten min jo! Trives godt her

Skrevet

Mye av det som blir beskrevet her, spesielt svart skinn sofa. Planter har jeg til gode å se i en unkarsbolig.

Skrevet

Ikke glem et stort bilde av new York eller en annen by med høye bygninger :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Stor stereo/TV, minimalt med nips, duker, potteplanter, tofser på gardinene. Lameller eller persienner. Sofa som er komfortabel å ligge på. Funksjon fremfor design! 

Skrevet

Svarte skinnmøbler. Røde gardiner med store, svarte kinesiske bokstaver nedover. Ingen planter. Alt er enten hvitt, svart, rødt eller krom. Taxfreevarer på kjøkkenbenken med den der hvite beskyttelsesnettingen på. Gigantisk salongbord. Minst én sånn stresslessaktig lenestol.

Hvorfor har alle ungkarsbuler svart skinnsofa egentlig? Hvorfor appelerer sort skinn slik til denne gruppen??

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, WubWub skrev:

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=TMI

Håpe alle glassene i kjøkkenskapet ditt er halvliter glass som er "lånt" fra barer. Gud er som kjent i detaljene i følge arkitektstanden:P

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
1 minutt siden, Alice123 skrev:

Hvorfor har alle ungkarsbuler svart skinnsofa egentlig? Hvorfor appelerer sort skinn slik til denne gruppen??

Tja jeg har ikke svart skinnsofa eller noen annen skinnsofa eller skinnstol. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=TMI

Håpe alle glassene i kjøkkenskapet ditt er halvliter glass som er "lånt" fra barer. Gud er som kjent i detaljene i følge arkitektstanden:P

jeg har satt glassene mine i et skap i boden da de er skitne. jeg bruker nå pappkrus som jeg kjøper på rema 1000

• Liker 2
Skrevet

Jeg bor i en grotte hvor jeg oppbevarer batsuit og våpen i egne kapsler. Reiser bare ut på natta for å redde byen fra hensynsløse kriminelle.

Anonymkode: 15bed...6b0

• Liker 4
Skrevet (endret)

Skinnsofa ja 👍 Litt utdatert stil som består av oppsamlede ting fra mor og far. Typ 90-tallsgardiner og grelle pynteting, hvis det finnes i det hele tatt. Hvis ikke så er det minimalistisk i svart og hvitt. Ingen bilder på veggen eller harry plakater.

Stor tv, gamingutstyr, men store høytalere er vel strengt tatt ikke nødvendig for å få god lyd nå til dags :P

Klær henger litt her og der. Vet om en som brukte gulvet som klesskap. Det var nemlig ikke "plass" i skapet :)

Å ha det mørkt med gardinene trukket for eller tatt persiennene ned døgnet rundt er også viktig har jeg inntrykk av. Sola ødelegger når man gamer eller ser film på den store tven :P

Endret av Elaine Marley
Skrevet
3 minutter siden, WubWub skrev:

jeg har satt glassene mine i et skap i boden da de er skitne. jeg bruker nå pappkrus som jeg kjøper på rema 1000

Smart! Rema 1000 har plastbestikk og papptallerkner også. Det løser hele problemet med full oppvaskmaskin.

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, WubWub skrev:

Du er som grisen. Trives i skitt. 

• Liker 4
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Min leilighet er tydeligvis ikke en typisk ungkarsbolig.

Skrevet
20 minutter siden, Neket skrev:

Stor stereo/TV, minimalt med nips, duker, potteplanter, tofser på gardinene. Lameller eller persienner. Sofa som er komfortabel å ligge på. Funksjon fremfor design! 

Som kvinne lurer jeg på hva som er galt med en sofa som er komfortabel å ligge på? 

Anonymkode: 15496...2d0

• Liker 4
Gjest Daryl Dixon
Skrevet
5 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Min leilighet er tydeligvis ikke en typisk ungkarsbolig.

Ikke hos meg heller, ser det ut til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...