AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Jeg lurer på om hvor mye skal det til for at en gutt skal forstå at jeg liker han? Er det virkelig slik at vi må si det rett ut eller kan de forstå det uten at vi trenger å si så mye? Men, kan det være slik at menn kan være like usikkre på oss kvinner som vi er på de? Slik at man må si ting rett ut? Og hvis ikke så blir det bare en usikker sirkel der begge går å grubler og tror at den andre kanskje ikke er interessert. Anonymkode: f02c1...591
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Hva er poenget med å hinte? Hvorfor ikke bare si det rett ut og slippe all den usikkerheten. Anonymkode: 2cca4...5f1 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men, kan det være slik at menn kan være like usikkre på oss kvinner som vi er på de? Slik at man må si ting rett ut? Og hvis ikke så blir det bare en usikker sirkel der begge går å grubler og tror at den andre kanskje ikke er interessert. Anonymkode: f02c1...591 JEPP. Så derfor bør man si det rett ut for å faktisk komme noen vei! Anonymkode: 69808...5df 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 Jeg skjønner jo litt at det frister å hinte. For dersom denne personen ikke er interessert tilbake er det ikke kjekt å det rett ut. Anonymkode: c00dd...de3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 Hvis du hinter kan det ende med et tilfelle der han ikke viser sin interesse og du tror han ikke er interessert. Men så var det egentlig sånn at han var litt usikker på deg og siden du ikke sa ting rett ut så var han litt for usikker til å si noe til deg, selv om han egnetlig tok hintet. Anonymkode: 0cc15...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #6 Skrevet 27. februar 2018 Slik jeg forstår dating i dag, er det absolutt å anbefale å spille med åpne kort og føre fullstendig klar tale. Men ikke forvent at alle du møter vet dette! For det er nemlig ikke mulig for alle å virkeligheten av hvor usikre mennesker er i datingsettinger i dag. Tok en stund før jeg forsto hvor mange såre punkter og fallgruver det er Så ja. Klar tale. Ja, kvinner og menn er like usikre. Anonymkode: 47609...4b8
bortebra Skrevet 27. februar 2018 #7 Skrevet 27. februar 2018 Det er ikke farlig å like noen. Det er ikke sånn at om du innrømmer det så står du der og har bretta deg ut for all ettertid. Om ikke han liker deg tilbake, kan det hende du begynner å like han mindre allerede da. Jeg pleier å si det klart til menn at jeg liker dem når jeg en sjelden gang gjør det. Det føles godt. Og sjøl de gangene det ikke har vært gjensidig, har det vært nyttig; jeg har kommet meg videre.
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. februar 2018 #8 Skrevet 27. februar 2018 Nei du skal ikke hinte, det er mange som ikke skjønner det.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #9 Skrevet 27. februar 2018 Hinting i form av flørting er greit, da merker du tilbake om det er en interesse fra han også. Og så kan du be han med ut om han ikke tar det første steget. Anonymkode: 45639...9eb
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #10 Skrevet 27. februar 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Hinting i form av flørting er greit, da merker du tilbake om det er en interesse fra han også. Og så kan du be han med ut om han ikke tar det første steget. Anonymkode: 45639...9eb Kommer helt ann på hintingen. Flørter du med å ta han på låret og slik så kanskje han skjønner det, men å flørte med å se på han i 2 ekstra sekund når han ser din vei er veldig langt fra nok selv om mange kvinner mener at det burde holde. Anonymkode: d1617...edf
Gjest Overrasket Skrevet 27. februar 2018 #11 Skrevet 27. februar 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Er det virkelig slik at vi må si det rett ut eller kan de forstå det uten at vi trenger å si så mye? Men, kan det være slik at menn kan være like usikkre på oss kvinner som vi er på de? Slik at man må si ting rett ut? Anonymkode: f02c1...591 Ja.
FactsOverFeelings Skrevet 27. februar 2018 #12 Skrevet 27. februar 2018 Du kan hinte, men da vil du mest sannsyligvis ikke komme noen vei, og i verste fall vil han tro du er en snåling. Du har en munn, du har lært ord og språk, hvorfor ikke bruke disse verktøyene? Hinting er bare tull og barnselig, i alle tilfeller.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #13 Skrevet 28. februar 2018 Jeg er sånn at jeg trenger å få høre det rett ut, med ord at jenta er interessert. Slapper mer av da, og gir dermed mer av meg selv, og viser nok min egen interesse tydeligere også. Har vært nok av de jentene opp igjennom som jeg har trodd var interessert, men så tok jeg feil. Altså, de hinta. Ærlighet og ord varer lengst mener da jeg Anonymkode: e40c7...e69
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #14 Skrevet 28. februar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer helt ann på hintingen. Flørter du med å ta han på låret og slik så kanskje han skjønner det, Det er jo seksuell trakassering. #MeToo Anonymkode: a0624...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå