AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Har nettopp flyttet i borettslag men jeg vet ikke hvor jeg finner passordet til dette? Er fra Get. Har tidligere bare hatt sånn miniruter så jeg er ikke helt inni det her 😅 Anonymkode: 78e93...c15
solmåneogstjerner Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Det er vel et klistremerke på undersiden/baksiden av boksen? 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Da må du nok kontakte Get, de fleste leiligheter i borettslag har individuell dekoder og internettabonnement i hver leilighet. Anonymkode: 8e4c8...bee 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nettopp flyttet i borettslag men jeg vet ikke hvor jeg finner passordet til dette? Er fra Get. Har tidligere bare hatt sånn miniruter så jeg er ikke helt inni det her 😅 Anonymkode: 78e93...c15 Hvordan tror du noen her inne skal vite det? Med mindre du oppgir adressen din og er så heldig at naboen din er her inne og svarer deg. Anonymkode: 034f9...247
tdm900 Skrevet 27. februar 2018 #6 Skrevet 27. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har nettopp flyttet i borettslag men jeg vet ikke hvor jeg finner passordet til dette? Er fra Get. Har tidligere bare hatt sånn miniruter så jeg er ikke helt inni det her 😅 Anonymkode: 78e93...c15 Hvilken type boks/dekoder har du fra GET? Er det en liten boks må du ha router et sted. Er det detimot en boks som er 7-8cm høy, og ca.25x25 i lengde og bredde, er det nok den som du skal bruke. Men har du tegna abonnement hos GET? Må nok det først, om det ikke er gjort
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #7 Skrevet 27. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Da må du nok kontakte Get, de fleste leiligheter i borettslag har individuell dekoder og internettabonnement i hver leilighet. Anonymkode: 8e4c8...bee Dette , jobber i bransjen selv. Er sikkert passord under dekoderen hvis det er den nyeste, men kan være oppsagt abonnement uansett. Anonymkode: 77fd1...6e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå