Gå til innhold

Hvor finner jeg passord til borettslagets nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp flyttet i borettslag men jeg vet ikke hvor jeg finner passordet til dette? Er fra Get. Har tidligere bare hatt sånn miniruter så jeg er ikke helt inni det her 😅

Anonymkode: 78e93...c15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel et klistremerke på undersiden/baksiden av boksen?

• Liker 1
Skrevet

Da må du nok kontakte Get, de fleste leiligheter i borettslag har individuell dekoder og internettabonnement i hver leilighet. 

Anonymkode: 8e4c8...bee

• Liker 1
Skrevet

:laugh:

Anonymkode: de340...017

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nettopp flyttet i borettslag men jeg vet ikke hvor jeg finner passordet til dette? Er fra Get. Har tidligere bare hatt sånn miniruter så jeg er ikke helt inni det her 😅

Hvordan tror du noen her inne skal vite det? Med mindre du oppgir adressen din og er så heldig at naboen din er her inne og svarer deg.

Anonymkode: 034f9...247

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken type boks/dekoder har du fra GET? Er det en liten boks må du ha router et sted. Er det detimot en boks som er 7-8cm høy, og ca.25x25 i lengde og bredde, er det nok den som du skal bruke. Men har du tegna abonnement hos GET? Må nok det først, om det ikke er gjort

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må du nok kontakte Get, de fleste leiligheter i borettslag har individuell dekoder og internettabonnement i hver leilighet. 

Anonymkode: 8e4c8...bee

Dette  , jobber i bransjen selv.  Er sikkert passord under dekoderen hvis det er den nyeste, men kan være oppsagt abonnement uansett. 

Anonymkode: 77fd1...6e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...