AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Forslag? Tenkt å overraske kjæresten med middag og nye sexleketøy. Anonymkode: 4989c...17d
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Det finnes ikke. Mat er mat og sex er sex. Jeg ville ha valgt noe lett. Etter en biffmiddag vil man jo bare legge seg på sofaen, så det utgår. Blåskjell, kanskje, og hvitvin. Anonymkode: 00c80...e42 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 Taco og spaghetti er sexy.... Anonymkode: 34a0b...04f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 Taco er svært lite sexy. Anonymkode: 00c80...e42
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #6 Skrevet 27. februar 2018 Kebab og burger Anonymkode: 81dc4...729
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #10 Skrevet 27. februar 2018 Middagspølser fordi de minner om... Anonymkode: 81dc4...729
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #11 Skrevet 27. februar 2018 Google : Afrodisiac food . Mat som øker sexlysten og forskjellige romantiske sanser og setter en i amorøs stemning. Ellers er tapas også et godt forslag, eller fondue, da dere kan mate hverandre Dessert bør være mørk sjokolade , som også øker sexlysten og setter en i romantisk stemning. Anonymkode: a4b54...1b6 1
NewBoy Skrevet 27. februar 2018 #12 Skrevet 27. februar 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes ikke. Mat er mat og sex er sex. Jeg ville ha valgt noe lett. Etter en biffmiddag vil man jo bare legge seg på sofaen, så det utgår. Blåskjell, kanskje, og hvitvin. Anonymkode: 00c80...e42 Løses enkelt med sex før maten.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #13 Skrevet 27. februar 2018 2 minutter siden, NewBoy skrev: Løses enkelt med sex før maten. Ikke så sexy og sovne på sofaen etter maten og våkne fordi man må bæsje, og legge seg sammen og i stedet for å kose og være utslått av sex og sovne med et smil om munnen pga sex og endorfiner, så ligger man å promper og orker ikke engang holde rundt hverandre fordi det er slit å ligge på siden når man er så mett. Jeg elsker biff, elsker å gå på date med kjæresten å spise biff, men da spiser vi ute på restaurant eller i selskap, sånn at vi er inneforstått med at det ikke blir noe sex den kvelden. Skal man ha en romantisk helaften med sexleketøy så er ikke det dagen for biff desverre En sånn helaften vil man gjerne ha sex mange ganger jevnt gjennom hele dagen/kvelden også, og ikke bare en runde eller to før middag liksom . Anonymkode: a4b54...1b6
NewBoy Skrevet 27. februar 2018 #14 Skrevet 27. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så sexy og sovne på sofaen etter maten og våkne fordi man må bæsje, og legge seg sammen og i stedet for å kose og være utslått av sex og sovne med et smil om munnen pga sex og endorfiner, så ligger man å promper og orker ikke engang holde rundt hverandre fordi det er slit å ligge på siden når man er så mett. Jeg elsker biff, elsker å gå på date med kjæresten å spise biff, men da spiser vi ute på restaurant eller i selskap, sånn at vi er inneforstått med at det ikke blir noe sex den kvelden. Skal man ha en romantisk helaften med sexleketøy så er ikke det dagen for biff desverre En sånn helaften vil man gjerne ha sex mange ganger jevnt gjennom hele dagen/kvelden også, og ikke bare en runde eller to før middag liksom . Anonymkode: a4b54...1b6 Vi er nok på helt forskjellige planeter hva angår å komplisere det å putte en guttetiss inn i en jentetiss. Innlegget mitt var forøvrig retorisk ironisk.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #15 Skrevet 27. februar 2018 56 minutter siden, AnonymBruker said: BIFF! Anonymkode: ce6f9...ef6 Døde dyr er alltid sexy. Personlig bruker jeg tilby min utkårede en død hund fylt med døde katter og en hamster på toppen. Slår an hver gang Anonymkode: 60e5f...747
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #16 Skrevet 27. februar 2018 15 minutter siden, NewBoy skrev: Vi er nok på helt forskjellige planeter hva angår å komplisere det å putte en guttetiss inn i en jentetiss. Innlegget mitt var forøvrig retorisk ironisk. Hehe ja. Din sexrunde på biff full mage, eller din "sex aften" med en kjappis før middagen og slække på sofaen resten av kvelden, er nok ikke i nærheten av det samme jeg legger i sexrunde og sexaften, med lange innsatsfulle lidenskapelige økter, mange ganger om dagen og kvelden uten å bli utslitt Ts har jo kjøpt inn nye sexleketøyer også, så da er det greit at man er litt lidenskapelig med energioverskudd, og ikke bare ligger der å dytter enten leketøyet eller pikken uengasjert ut og inn i noen få minutter før man vil se på tv igjen Biff er prima, perfekt date mat, men ikke så perfekt sexy mat Anonymkode: a4b54...1b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå