Gå til innhold

Hva hadde dere gjort...

Fremhevede innlegg

Skrevet

... dersom dere våknet opp en morgen og oppdaget at dere var forvandlet til en stor og stygg og ekkel bille? Det lurer jeg veldig på.

Kid-a (er inspirert av Kafkas forvandlingen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*grøsse* Og jeg som har billefobi!

Hvor stor bille da? Så stor som vi er? Hvis det er tilfelle så hadde jeg ikke kunne gått ut døra uten å blitt skutt tror jeg :ler: eller jeg hadde gått ut, kunne ikke levd som en bille!

Eller hva mannen min hadde gjort når han våknet opp til en stor stygg ekkel bille ved siden av han. Hadde blitt slått i hjel tror jeg :ler:

Skrevet

Ja, jeg ser for meg en ganske stor, ekkel bille... kanskje både slimete eller hårete. Tenk så kult å kunne spasere på veggen! Eller henge oppned i taket!

Du må ta med i betraktningen at mannen din ville forstått at det var deg... får i ulveklær, hehe... deg på innsiden, lissom. Hadde han slått deg ihjel da? Hva hvis det var han som plutselig hadde blitt til en bille? Hva hadde du gjort forno da?

Ganske morsom problemstilling, synes nå jeg!

Kid-a

Skrevet

:o Eg hadde tatt ned alle speila i huset i reddsel av hjertestans ..

Hadde jeg vert en edderkopp derimot, Kid-a :kul:

De er kuule..

Skrevet

Jeg tror ikke du hadde klart å ta ned alle speilene... tenk på deee korte beina og den store, klønete kroppen... tror vi hadde vært nokså hjelpeløse i den situasjonen, alle som en!

Boka anbefales for øvrig på det varmeste... merkelig, men utrolig bra!

Franz Kafka: forvandlingen.

Kid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...