Gå til innhold

Er det greit å feire barnets bursdag med familien på bestemorens 60års dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemoren skal feire dagen sin med fest dagen før.. 

Og omtrent samtidig har barnebarnet hennes bursdag (6 år).. Helgen før kan vi ikke feire pga. at vi reiser bort.

Så er det greit å feire barnebarnets bursdag på selve 60 årsdagen da??

Anonymkode: 5b92f...971

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det ikke krasjer med hennes feiring så gjør det vel ingenting. 

Anonymkode: df6ed...7f7

Skrevet

At dere slår det sammen mener du?

Anonymkode: b5d14...513

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At dere slår det sammen mener du?

nei..  bestemoren skal feire dagen sin dagen før selve bursdagen :P 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei..  bestemoren skal feire dagen sin dagen før selve bursdagen :P 

Aha, at dere ferier dagen etter bestemoren? Leste det slik at begge bursdagene skulle feires på samme dag. Sorry 😂

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aha, at dere ferier dagen etter bestemoren? Leste det slik at begge bursdagene skulle feires på samme dag. Sorry 😂

ja.. og dette blir da på selve bursdagen til bestemoren..  hun fyller år en søndag, men feirer på lørdag

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ja.. og dette blir da på selve bursdagen til bestemoren..  hun fyller år en søndag, men feirer på lørdag

Synes det går helt fint jeg 😊

• Liker 1
Skrevet

Så lenge feiringen av 6 åringen ikke går utover 60 åringen så er det ikke noe problem.

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg vært i en 60 årsdag med hæla i taket til langt på natt hadde ikke jeg dratt i barnebursdag dagen etterpå i hvert fall.

Anonymkode: 7a0a8...661

• Liker 8
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg vært i en 60 årsdag med hæla i taket til langt på natt hadde ikke jeg dratt i barnebursdag dagen etterpå i hvert fall.

haha... den skjønner jeg.. Dersom det blir, så blir det langt utpå ettermiddagen.. det passer jo så bra siden tilreisende tanter og onkler også fortsatt er her..

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

60 åringen har forresten satt tidspunkt for festen veldig tidlig slik at det ikke skal bli så sent :P 

• Liker 1
Skrevet

Må man feire en 6 åring med hele familien?

Anonymkode: 8a5a1...380

• Liker 4
Skrevet

Vet du grunnen til at feiringen er lagt til dagen før? Kanskje bestemor vil ta det rolig sammen med bare mannen sin på selve dagen? Da passer det vel ikke så bra å bli invitert i en annen bursdag kanskje.

Men om du vet at det ikke er et problem for bestemor, så kjør på. Er du usikker, så spør. :)

Anonymkode: 3f587...a1c

• Liker 1
Skrevet

Det går da vel helt fint? Jeg tenker dessuten at de fleste 60-åringer for lengst er ferdige med å feire med hæla i taket til langt på natt. :) 

Anonymkode: e5c73...fe4

Skrevet

Må man feire en 6 åring med hele familien?

Anonymkode: 8a5a1...380

Hun har da vel ikke sagt at hele slekta er invitert? Det er da normal å feire barnebursdag med besteforeldre, tanter, onkler, fettere og kusiner, i hvert fall? :klo: 

Vet du grunnen til at feiringen er lagt til dagen før? Kanskje bestemor vil ta det rolig sammen med bare mannen sin på selve dagen? Da passer det vel ikke så bra å bli invitert i en annen bursdag kanskje.

Men om du vet at det ikke er et problem for bestemor, så kjør på. Er du usikker, så spør. :)

Nå er ikke jeg ts, men de fleste som skal feire rundt tall med ordentlig selskap velger da å gjøre det på en lørdag? Det er jo festdagen, da. 

Synes mange her flisespikker og gjør alt så himla vanskelig! :roll: 

• Liker 5
Skrevet

Så lenge det ikke kræsjer med hennes feiring eller deres feiring hindrer dere i å delta i hennes (hvis dere er invitert), så ser jeg ingen problemer ved det. Du kan jo spørre henne også for sikkerhets skyld, men det må da finnes grenser for hvor mye hensyn en skal ta.

Anonymkode: 560db...26c

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bestemoren skal feire dagen sin med fest dagen før.. 

Og omtrent samtidig har barnebarnet hennes bursdag (6 år).. Helgen før kan vi ikke feire pga. at vi reiser bort.

Så er det greit å feire barnebarnets bursdag på selve 60 årsdagen da??

Nei, ikke greit. Like lite gjennomtenkt som å si at barn med fødselsdag på 17.05. Eller 24.12 ikke trenger å feire fødselsdag. 

Dette finner du løsninger på slik at barnet får sin egen feiring.

Anonymkode: 073fd...02a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke greit. Like lite gjennomtenkt som å si at barn med fødselsdag på 17.05. Eller 24.12 ikke trenger å feire fødselsdag. 

Dette finner du løsninger på slik at barnet får sin egen feiring.

Anonymkode: 073fd...02a

Herregud, hun spør om det er greit å feire på søndagen, som er dagen etter bestemorens feiring. Bestemor har egentlig bursdag søndagen, men skal ha sin fest lørdagen. Både bestemor og barnet får altså sin egen feiring.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun har da vel ikke sagt at hele slekta er invitert? Det er da normal å feire barnebursdag med besteforeldre, tanter, onkler, fettere og kusiner, i hvert fall? :klo: 

Nå er ikke jeg ts, men de fleste som skal feire rundt tall med ordentlig selskap velger da å gjøre det på en lørdag? Det er jo festdagen, da. 

Synes mange her flisespikker og gjør alt så himla vanskelig! :roll: 

Synes ikke det å spørre bestemor hvis man er usikker er å gjøre ting vanskelig akkurat. Men beklager så mye at jeg svarer på det ts spør om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...