AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Når andre beskriver deg som en hyggelig og litt forsiktig jente. Hva mener de da? Forsiktig som i sjenert? Anonymkode: 41b42...07e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Ja, mest sannsynlig Anonymkode: 314a1...062
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Ja at du ikke tar stor plass på en måte. Anonymkode: 51d9c...ada
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 Skjønner. Men er det negativt på en måte? Bør jeg gjøre noe med det? Anonymkode: 8fc17...f44
NewBoy Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Men er det negativt på en måte? Bør jeg gjøre noe med det? Beste og viktigst av alt er vel å kunne være seg selv så ikke nødvendigvis negativt. Selv foretrekker jeg nok noe mer direkte men åpner de seg når en blir kjent er det mer enn nok innafor. Jeg kan nok være litt som deg selv. Synes det er en eneste uting med trenden at alt skal sorteres som enten introvert eller ekstrovert.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #6 Skrevet 27. februar 2018 Nei, du skal ikke følge andre sine oppfatninger av deg, fordi det avhenger av hvem du snakker med. Du kan ikke gå inn for å gjøre alle fornøyde for da vil du utslette deg selv. Bare vær som du er, mest mulig slik det er naturlig for deg å være. 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Men er det negativt på en måte? Bør jeg gjøre noe med det? Anonymkode: 8fc17...f44 Anonymkode: 31274...688
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #7 Skrevet 27. februar 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Men er det negativt på en måte? Bør jeg gjøre noe med det? Anonymkode: 8fc17...f44 Både og. Det "ideelle" er å være en ting i mellom. Ikke være en person som tar altfor mye plass, snakker altfor høyt og mye, men heller ikke være så stille og forsiktig at man knapt merker at du finnes. "Hyggelig og litt forsiktig jente" kan være positivt, men det kan også bety at en er litt kjedelig. Umulig å si noe uten å vite konteksten. Anonymkode: b463a...8ee
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #8 Skrevet 27. februar 2018 Svak. At du er svak. En veikling som ikke kan stå opp for seg selv. Anonymkode: 2aef7...f56 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #9 Skrevet 27. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Men er det negativt på en måte? Bør jeg gjøre noe med det? Anonymkode: 8fc17...f44 Det er jo ikke negativt nødvendigvis, det er bare sånn du er. Alle har forskjellig personlighet og alle liker forskjellige typer så lenge du er komfortabel med deg selv Anonymkode: 872a2...c54
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #10 Skrevet 27. februar 2018 Litt sjenerte jenter pleier å bli de råeste når de først åpner seg opp. Dessuten er det søtt. Anonymkode: 45125...302
pessimistisk Skrevet 2. mars 2018 #11 Skrevet 2. mars 2018 Jeg blir ofte beskrevet av forsiktig av folk som ikke kjenner meg godt. Jeg tolker det alltid litt negativt, men samtidig vet jeg at med venner og familie er jeg en pratsom, morsom og livlig jente.
pessimistisk Skrevet 2. mars 2018 #12 Skrevet 2. mars 2018 Kan også legge til at jeg står opp for meg selv. Er priceless å se folks reaksjon da de sikkert ikke forventet det.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #13 Skrevet 2. mars 2018 Har selv en venninne jeg ser på som forsiktig. Men i mitt tilfelle er det fordi hun ikke tør veldig mye og har blitt veldig vant til det trygge og forutsigbare livet sitt. Men hun begynner å bryte seg ut av den da. Og jeg er glad i henne uansett, hun er fremdeles gøy å være med. Det kan være litt frustrerende når man vil ha henne med på ting da det er en del hun ikke tør gjøre/se på, men sånn er det bare, alle er forskjellige Det er ikke sånn at hun gjemmer seg for folk, og hun har til og med kjæreste, så det kommer mer an på situasjon. Vi kan være forsiktige på forskjellige måter. En positiv måte å være forsiktig på er med generell sikkerhet. Jeg vil mye heller sitte på med folk som tar trafikkreglene seriøst og lar mobilen ligge mens de kjører bil enn en som kjører som en idiot og bruker mobil i 90 km/t. Samtidig er jeg mer interessert i å være sosial med folk som faktisk gidder å være med på aktiviteter enn en som bare sitter i et hjørne og sier "neeiiii har ikke lyst" til omtrent alt man foreslår. Anonymkode: 7ba2d...8b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå