Gjest Tine79 Skrevet 14. februar 2005 #1 Skrevet 14. februar 2005 Jeg har vært i kontakt med monster.no da jeg er på utkik etter en ny jobb. Jeg er utdannet siviløkonom og har jobbet noen år i den samme bedriften. Føler at det er på tide å skifte jobb. Damen (jenten) jeg snakket med på monster.no var mer opptatt av å snakke om seg selv :o !!! Syntes dette var litt rart, følte at dette ble veldig useriøst.. Hva synews dere? Tine
MiniMjau Skrevet 14. februar 2005 #2 Skrevet 14. februar 2005 Hva mener du? Hva sa hun da så mer eller mindre konkret?
Gjest Tine79 Skrevet 14. februar 2005 #3 Skrevet 14. februar 2005 veldig mye om sin egen utdannelse, hun hadde tre år på bi oslo. Hvor heldig hun var som fått jobb i monster, hvor flink hun selv var :-? Hun virket rett å slett ikke så opptatt av meg :evil: :evil: .. Tine
MiniMjau Skrevet 14. februar 2005 #4 Skrevet 14. februar 2005 Altså hun skulle formidle deg videre? er Monster.no et vikarbyrå/rekrutteringsbyrå? høres jo litt rart ut at hun la ut om sin utdannelse.... ihvertfall hvis hun skal rekruttere deg videre og at du ikke skal jobbe i selve monster.no
Gjest Mostra Skrevet 14. februar 2005 #5 Skrevet 14. februar 2005 JEg søkte på en jobb for en stund tilbake hvor man måtte legge inn søknad/CV på mitt.monster.no ... synes det var utrolig forvirrende. I utlysningsteksten stod det ikke noen e-mail adresse, men mitt.monster.no krevde en e-mail adresse å sende søknaden til. Kjempeforvirrende. Dessuten hadde jeg brukt lang tid på CVn i word, men måtte paste den over i plain tekst. Vet de har support tlf men jeg bor i utlandet, og det ble derfor dyrt å ringe. Tviler på at søknaden kom fram. ...
Gjest Nejla Skrevet 14. februar 2005 #6 Skrevet 14. februar 2005 Jeg har også vært i kontakt med monster.no, og da fikk jeg flere forskjellige forklaringer ang søknaden Jeg ble ganske oppgitt når jeg hadde spørsmål til søknaden, og ingen på monster klarte å hjelpe meg. Trur det er lurt å holde seg unna denne type useriøse bedrifter. Nejla
Gjest Melk Skrevet 14. februar 2005 #7 Skrevet 14. februar 2005 Her var det mye kritiske gjester gitt.....
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #8 Skrevet 14. februar 2005 Er ikke monster.no det som en gang var stepstone? En av de store norske .com-boblene.
Felicia Skrevet 14. februar 2005 #9 Skrevet 14. februar 2005 Nei - Stepstone lever fremdeles i beste velgående og er etter min mening et bra nettsted. Monster er en internasjonal stillingsportal (med det mest håpløse navnet) som kjøpte opp norske Jobline.no
Gjest moe Skrevet 17. februar 2005 #10 Skrevet 17. februar 2005 Jeg kan tenke meg at du har snakket med en jente jeg har gått på bi sammen med. Hun har fått jobb i monster, og det høres ut som du kan ha snakket med henne.. hun snakker BARE om seg selv
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #11 Skrevet 17. februar 2005 Jeg kan tenke meg at du har snakket med en jente jeg har gått på bi sammen med. Hun har fått jobb i monster' date=' og det høres ut som du kan ha snakket med henne.. hun snakker BARE om seg selv [/quote'] Jøss, bor vi i et lite bygde-land, eller hva!? Fra spøk til alvor: Jeg har inntrykk av de aller fleste arbeidsformidlingsbyråer som useriøse. Har vært i kontakt med de fleste og jeg må si det har vært en nyttig men lang og smertefull erfaring: Jeg lærte at jeg må fikse alt selv uten hjelp fra dem. Hvorfor skal menneskehatere jobbe i yrker som har med mennesker å gjøre? Jeg bare spør.
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #12 Skrevet 21. februar 2005 Her var det mye kritiske gjester gitt..... ...og?
Gjest Luis Skrevet 2. mars 2005 #13 Skrevet 2. mars 2005 Jeg har også vært i kontakt med monster.no, da bedriften jeg jobber i skal ansette noen nye medarbeidere. Må jo si at jeg ble skuffet over måten de hjelper deg med å fylle ut disse papirene på. Jeg hadde flere spørsmål, da jeg ikke mente at jeg kunne krysse i noe som ikke passet. Svaret jeg fikk var; bare kryss for et eller annet, det ordner seg nok!!! :evil: Etter en samtale med min sjef, så skal jeg ringe å si at jeg ikke vil bruke dem likevel. Enig med mange her om at monster.no er useriøse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå